Arkivalieronline problemer

Startet af Jørgen Staal Frøslund-Jensen, 22 Nov 2021 - 16:37

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Staal Frøslund-Jensen

Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111)
Kirkebøger - Hurtigsøgning på sogn

Jeg er helt lost, jeg er vant til at bruge arkivalieronline, nu kan jeg slet ikke finde ud af noget, men jeg får ovennævnte besked, hvad mon jeg mangler på min computer?

Med venlig hilsen og gerne hurtig reaktion

Venlig hilsen
Jørgen
Venlig hilsen
Jørgen Frøslund-Jensen
8900 Randers

Medlem af DIS

Jørgen Staal Frøslund-Jensen

Mange gange undskyld: Det er på DS-hjemmesiden, jeg går ind på Arkivalielister, her kan jeg normalt vælge mine kirkebøger mv.  Og nu er den altså helt gal, som beskrevet

Venlig hilsen Jørgen
Venlig hilsen
Jørgen Frøslund-Jensen
8900 Randers

Medlem af DIS

Ole Henrik Madsen

Tror ikke det er din computer der er noget galt med men derimod den hjemmeside/site du bruger, prøv evt den direkte vej til arkivalieronline og kirkebøgerne på adressen her https://www.sa.dk/ao-soegesider/da/geo/geo-collection/5

Med Venlig Hilsen
Ole H Madsen
Ole H Madsen
Melfar.dk - Mine egne aner og en del af deres efterkommerer.

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Peter Bøjesen Jensen

ofte, hvis man har brugt et link til et sted og det ikke virker, så hjælper det som regel lige at prøve igen nogle timer senere eller måske næste dag. Alle hjemmesider oplever jo ind i mellem at være nede pga. vedligeholdelse eller andet. Et gammelt ordsprog lyder "tålmodighed er en dyd" men det tror jeg snart vi har glemt i disse internettider.
Hilsen
Peter Bøjesen Jensen, 2650 Hvidovre
www.boejesen.dk

Jesper Skov

Vi arbejder på at løse problemet.

Forvent derfor udfald på alle undersider (ikke hovedsiden eller forum)


Med venlig hilsen

Jesper Skov

Jørgen Staal Frøslund-Jensen

Tusind tak for hjælpen, jeg er ved at have genvundet det gode humør. Tak for alle de gode råd og informationer.

Med venlig hilsen
Jørgen
Venlig hilsen
Jørgen Frøslund-Jensen
8900 Randers

Medlem af DIS