Hjælp til My Heritage

Startet af Susan kirkeberg Johansen, 12 Okt 2021 - 23:24

Forrige emne - Næste emne

Susan kirkeberg Johansen

Hej Forum

Jeg ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med og finde et stamtræ på My Heritage med en Karen Marie Riis Muller / Møller f 18/11-1886 hun få en datter Else Elinor Riis Muller gift Jacobsen. Jeg har fået oplyst her i Forum at der skulle være nogle oplysninger der. Jeg har ikke selv tilgang til dette , håber nogle kan hjælpe  :)

Hilsen Susan K Johansen

Mette Lund

Hej Susan

Jeg kan ikke finde et slægtstræ for hende på MH - kun nogle folketællinger. Hvilke oplysninger søger du?

Mvh.
Mette


Helle Jespersen

FT19940, her er datteren oplyst

Navn   Karen Marie Muller
Køn   Kvinde
Fødsel   18. nov. 1886  Esbjerg, Denmark
Bopæl   5. nov. 1940  Dover, Hjelmslev, Århus, Denmark
Alder   53
Ægteskabelig stilling   Gift
Ægtemand   Valdemar Georg Müller
Datter   Riis Else Elinor Müller
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Susan kirkeberg Johansen

Hej Mette

Jeg troede der var lavet et stamtræ over familien  :) Men det virker ikke sådan ??

Hilsen Susan

Mette Lund

Jeg finder i hvert fald ikke noget, når jeg søger på hende med det opgivne navn og fødselsdata. Har også prøvet at søge på manden. Det gav også umiddelbart kun folketællinger.

Du nævner, at du på forum har fået oplyst, at der findes et træ. Kan du henvise til den tråd?

Mvh.
Mette

Susan kirkeberg Johansen

Hej Mette

Jeg er ikke så god til det med tråd  :-\ Men er der oplyst hvem der har sat de Ft ind i MH ??

Hilsen Susan

Susan kirkeberg Johansen

Under ane efterlysninger ( Fik de børn ) En der hed Bente

Helle Jespersen

Citat fra: Susan kirkeberg Johansen Dato 13 Okt 2021 - 23:07
Hej Mette

Jeg er ikke så god til det med tråd  :-\ Men er der oplyst hvem der har sat de Ft ind i MH ??

Hilsen Susan
Folketællingerne er jo nogen rigsarkivet ligger inde med, og de er jo offentlig tilgængelige.
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Susan kirkeberg Johansen

Ok tak for svar til alle , jeg må se om jeg kan finde noget  :)

God Dag :)

Hilsen Susan K Johansen

Mette Lund

Men hvilke oplysninger er det mere præcist, du søger?

Mvh.
Mette

Susan kirkeberg Johansen

Hej Mette

Søgte endelig bare om Åge og Else også fik en pige født efter 1954 navn Inger. Hvis tænkte jeg hun måske stod på træet  :) Men tak fordi du spørg også kunne jeg ikke selv slå op i MH da jeg ikke er medlem.

Hilsen Susan