hvor er carla eleonora schliebitz konfirmeret

Startet af preben nylander, 24 Jul 2011 - 19:00

Forrige emne - Næste emne

preben nylander



Hej allesammen

jeg søger hjælp til at finde carla elonora schliebitz konfirmation.

carla er født 19. april 1894 i gentofte sogn, københavns amt hun er døbt 1. juli 1894 gentofte sogn.

Hendes forældre
carl august schliebitz f. 22. oktober 1863 gentofte sogn, københavns amt døbt 24. januar 1864 gentofte sogn københavns amt
død 28. april 1942 søborggård sogn, københavns amt begravet 3. maj 1942 søborggård sogn københavns amt

josefina persdottor f. 19. marts 1861 perstorp, skåne, kristianstads læn, sverige døbt 1861 død 1. november 1934 søborg hovedgade, københavns amt 4. november 1934 fra søborg kirke til bispebjerg kirkegård.

deres vielse har jeg ikke kunne finde.

carla elonoras søskende

else johanne emilie schliebitz     
Konfirmeret 16. April 1917 Søborggård sogn KB 1917-1923 opslag 30 nr 7

martha christine schliebitz
konfirmeret  22. april 1906 Gladsakse sogn 1906-1911 opslag 163 nr 5

gudrun caroline nielsine schliebitz
konfirmeret 19. april 1914 i gladsaxe kirke

ellen marie augusta schliebitz
konfirmeret 11. April 1915 gladsakse sogn kb 1912-1916 opslag187 nr7

johannes schliebitz f. 27. november 1895 gentofte sogn, københavns amt døbt 6. april 1896 gentofte sogn, københavns amt


ingeborg schliebitz f. 18. november 1898 gentofte sogn, københavns amt døbt 12. december 1898 gentofte sogn københavns amt

aage edvard schliebitz f. 30. maj 1890 den kgl fødselsstiftelse, københavns amt døbt 10. juni 1890 den kgl fødselsstiftelse


jeg har søgt efter carlas og de andre manglende konfirmationer i gentofte sogn, gladsakse sogn, søborggårds sogn uden held måske har jeg over set det eller måske er de slet ikke konfirmeret

kan nogen hjælpe ??


på forhånd tak

mvh
preben nylander

Eva Morfiadakis


Hej!

Vet du att hon och hennes syskon nådde konfirmationsåldern? Har du funnit dem alla i en FT i början av 1900-talet?

Ett litet påpekande Josefinas efternamn är Persdotter.

Eva M
Eva M

preben nylander

hej eva

jeg har set om de er døde inden konfirmations alderen men har ikke kunne finde noget der antyder det såm jeg går udfra at de er nået konfirmations alderen

preben

Judith Olsen

Hej Preben

Ved du om Carla blev gift ?

Måske kunne der stå hvem hun er vaccineret af - og det kunne så evt. bringe dig videre.
Venlig hilsen
Judith Olsen
Terslev, 4690 Haslev
judith@olsen.mail.dk

preben nylander



hej judith

nej jeg har kun de oplsyninger som jeg har beskrevet derudover jeg fødsel og dåbs datoer på carlas søskende men ingen vielser

preben

Eva Morfiadakis


Jag försökte finna Carlas födelse i Gentofte men fann den inte. Har du opslagets nr? Jag tänkte att man kunde mer upplysning. Faktiskt så fann jag inte något barn i Gentofte. Fann bara barnet född i Födselsstiftelsen.
Kan där inte finnas ett barn född mellan 1890 och 1894? Tycker det är långt mellan barn 1 och 2.

Eva M
Eva M

Eva Morfiadakis


Jag fann dotttern född 11/4 1892 i Gladsaxe (opslag 60). Föräldrarna är fortfarande ogifta.

Eva M
Eva M

preben nylander



Hej eva

jeg har skrevet et barn på mit første indlæg som er født i 1892

jeg havde osse skrevet carlas fødsel på mit første indlæg ;-)

men tak for din hjælp


mvh
preben

Eva Morfiadakis

#8
Hej!
Du skrev deras konfirmation, inte deras födelse.  Jag ville titta på Carlas födelse men jag finner den inte i Gentofte. Intressant nu att se om de var gifta 1894 när tredje barnet föds.

Eva M
Eva M

Anne Mortensen

carla er født 19. april 1894 i gentofte sogn
jeg havde osse skrevet carlas fødsel på mit første indlæg ;-)


Jamen hvor findes hun - hvorfor oplyser du ikke et opslagnr. ?
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Ruth Steenberg Rasmussen

Her er vist en datter, du ikke har med:

Josephine Henriette Ingeborg, født i Buddinge, Gladsaxe sogn 21, sept. 1897,
Konfirmeret i oktober 1911 i Gladsaxe 1905-1911, opslag 180.

Hele familien er i FT 1906, opslag 15 og i FT 1911 opslag 142. Begge opslag i Gladsaxe, men de kan have været væk fra sognet i de mellemliggende år.

mvh
Ruth

Eva Morfiadakis


Carla Eleonoras födelse finner du i GLADSAXE opslag 68 (1892-1905).

Eva M
Eva M

Eva Morfiadakis


Carl Bernhard Johannes på opslag 15.

Eva M
Eva M

Eva Morfiadakis


Gudruns på opslag 82, fortfarande Gladsaxe.

Eva M
Eva M

Eva Morfiadakis

Carl Bernhard Johannes konfirmation finns på opslag 151 (1905-1911) i Gladsaxe.

Eva M
Eva M