Problemer med FT1940 på SA?

Startet af Toke Nørby, 14 Sep 2021 - 18:41

Forrige emne - Næste emne

Toke Nørby

Jeg søger oplysning om fødsel og død af Søren Peter Mortensen, Haraldsgade 8, Kongsvang, Viby, og fandt ham forleden:
https://www.sa.dk/ao-soegesider/da/billedviser?bsid=225957#225957,42636336 men kom desværre til at skrive forkert af. Da jeg så prøver at lede igen, kan jeg ikke komme i forbindelse med siden igen. Hvad gør jeg galt?
På forhånd tak.
PS. Ikke alle fora har en knap til "Nyt emne", så det er måske forkert at bruge dette forum til mit spørgsmål?

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

#4
Mette

Og jeg ved ikke hvorfor du ikke kan komme på siden: jeg kan godt. ;)
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Toke Nørby

As usual: 1000 tak, Gitte!
Jeg bruger "normalt" Firefox-browseren, der åbenbart ikke kan lide folketællinger, men jeg prøvede Google Chrome, for at se, om det kunne uden at vide, hvad du bruger. Hvorfor Firefox ikke vil, ved jeg ikke endnu. Tilgiv mig, hvis jeg spørger dumt: Hvordan fandt du hans dødsannonce?

Gitte Johansen

Hej Toke

Jeg bruger Safari. Har en Mac. Men sommetider må jeg bruge Google Chrome, til f. eks Københavns Stadsarkiv, mandtaller osv.


Jeg har købt abonnement på Aarhus Stiftstidende, så sig til, hvis du skal bruge mere fra Aarhus af. ;)
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Toke Nørby

Hej Gitte,

Det ser ud til, at man må veksle mellem brugen af forskellige browsere. Det går så nok. Tak for oplysningen om dit abonnement på Stiften. Jeg vil meget gerne gøre brug af dit tilbud i ny og næ, tak.

Jeg leder også efter en ingeniør Christian Larsen, som boede Tamperdalsvej og som var nogenlunde samtidig med Mortensen (de arbejdede sammen).

Jeg er en af fire redaktører på noget, vi kalder "Dansk Filatelis Blå Bog", som ligger på danfil.dk Desværre er den beskyttet af password - endnu - selv om vi fire har Datatilsynets velsignelse til at offentliggøre den - det kommer!

Bedste hilsener




Gitte Johansen

Har sendt noget om hr. Larsen til dig.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Toke Nørby

Og det om "hr. Larsen" var lige i øjet, Gitte!
Mange tak.