Nicoline Staun f Mogensdatter 1833, efter 1880, Randers købstad

Startet af Niels Ole Rask, 13 Maj 2021 - 10:31

Forrige emne - Næste emne

Niels Ole Rask


        Hej
        Jeg søger hjælp til at finde ud af hvad der blev af Nicoline Mogensdatter g Staun efter 1880.
         Hun er født i Skivum 26/12 1833 Aars h Aalborg a, som datter af Mogens Knudsen og Maren Pedersdatter, hun er den eneste af deres 12
         børn jeg ikke har nogenlunde styr på, 2 af hendes søstre er mine aner.
         Nicoline bliver gift med Niels Edvard Staun i 1860, de flytter noget rundt mellem hans hjemegn Randers og hendes hjemegn.
         Jeg har dem med en datter i 1880 i Randers
         Randers, Støvring, Randers købstad Kvarter/Rode 119, Rådmandsvang matr 362, sidehuset første sal, 475 f8, Ft 1880, d2583
         Niels Edvard Staun             39 år       arbejder husfader        Randers Randers a
         Nicoline Staun f Mogensen   46 år       husmoder                   Skivum  Aalborg a
         Sara Mathilde Staun              9 år       datter                        Ulstrup   Aalborg a

        Jeg vil gerne have hjælp til at finde ud af hvad der blev af hende herefter, hvor og hvornår hun  døde.
       På forhånd tak
       Hilsen Niels Ole


Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Niels Ole Rask

        Tusind tak Gurli og Gitte
       Det var dejligt at få hende på plads, fandt hende selv i 1901, nu hos datteren Sara i Randers.
       Tak for billedet også Gitte
      God Kristihimmelfartsdag til jer
      Tak og hilsen
       Niels Ole

Niels Ole Rask


      Lige en lille opfølgning
       Nicoline nævnes jo som enke i 1890
      Niels Edvard Staun ses død 27/11 1883    44 år  Randers Skt Morten   døde mandskøn opsl 121 FS
       Hilsen Niels Ole