Erna ???, Frederiksborg, Skt. Mariæ

Startet af Jørgen Chr., 16 Jul 2011 - 12:50

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Chr.

Hej derude.

Jeg beder venligst om hjælp til at læse efternavnet på Mogens Peter Mynster Boisen's fraskilte kone Erna. 

Se Mogens' vielse til hans anden kone Inger Louise Henriette Bisgaard AO's Frederiksborg, Skt. Mariæ, 10.07.1936, opslag 170 nummer 25.

Jeg vil gerne prøve på at finde Mogens og Erna's ægteskab og, om de fik nogen børn.  Eventuelle børn vil nemlig være halvsøskende til eventuelle børn af Mogens og Inger Louise, hvilke jeg også prøver på at finde.

De venligste hilsener.

Jørgen

Asger Berg

Hej Jørgen,

Jeg læser det som: Würs eller Wurs.

Mvh
Asger
Med venlig hilsen
Asger Berg

www.hillerødlokalhistoriskeforening.dk
Hillerød Lokalhistoriske Forening

Carsten Nielsen


Hej Jørgen og Asger,

Hvis jeg zoomer ind på navnet, synes jeg, at
der også kunne stå Wiers

Mvh
Carsten


[vedhæfting slettet af admin]

Jørgen Chr.

Hej både til Asger og Carsten.

Tusind tak for jeres lynhurtige svar.  Jeg var ved at skrive til Asger, da dit venlige svar kom Carsten, så her gentager jeg, hvad jeg skrev.

Jeg læste det også selv som Wurs men, da jeg finder det meeeeeget svært at forbinde det til som værende dansk, tysk eller anden nationalitet, så var det jeg skrev et indlæg her.

Som du skriver Carsten, så kan det også godt være Wiers, men heller ikke sådan et efternavn kan jeg forbinde til at være dansk, tysk eller anden nationalitet.

Jeg vil nu prøve, om jeg kan lokalisere vielsen mellem Mogens og Erna baseret på begge de af jer nævnte efternavne.  Det bliver meeeeget svært, for Danmark er jo et stort land men, sådan er slægtsforskning jo.

Mere tak og rigtig god sommer til jer begge.

De venligste hilsener.

Jørgen