Borgerlig vielse i Sigersted, Sorø amt, i 1943

Startet af Christian Konstmann Autzen, 02 Apr 2021 - 15:28

Forrige emne - Næste emne

Christian Konstmann Autzen

Børge Reinholdt Mortensen (født den 25. februar 1923 i Boeslunde) og Esther Ellen Kristensen bliver borgerlig viet hos sognefogden i Sigersted den 22. april 1943.

Børge har jeg fuldt styr på, men hvor er Esther Ellen Kristensen født henne ?. Hun skulle være født den 2. december 1923.

Findes borgerlige vielser for Sigersted på nettet ?

Deres datter Margit Helen bliver født i Svinninge sogn den 8. februar 1948, og her er så også henvisningen til den borgelige vielse.

Folketællingen for Svinninge findes kun til 1940, og i Sigersted har jeg tjekket den for 1940 - uden at finde dem.

På forhånd tak

Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Christian Konstmann Autzen

Hej Gitte

Du er da helt fantastisk  :)

Tusind tak

Kan du så også hjælpe med en mere:

Edvard Rikard Jensen bliver borgerlig viet hos sognefogden i Hejninge i Sorø amt med Erna Viola Johansen den 15. marts 1946.

Igen på forhånd tak

Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Christian Konstmann Autzen

Hej Gitte

Tusind tak for hjælpen - og også for, hvor jeg selv kan finde flere borgerlige vielser, hvis jeg har behovet.

Hvad skulle vi stakkels mennesker gøre uden din hjælp  ;)

Foreningen Danske Slægtsforskere burde udnævnte dig som 2021 årets slægtsforsker.

Mange hilsener

Christian



Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.