Viola Irene Hansen

Startet af Hans Jørgen Hvidberg, 25 Mar 2021 - 16:28

Forrige emne - Næste emne

Hans Jørgen Hvidberg

Jeg søger Viola Irene Hansen datter af Svend Aage Hansen f: 23-12-1912 Svend Aage får navneændring til Flynæs senere , og Hilda Benda Carlsen, viola er født iht mine oplysninger 19-6-1937 og ja jeg ved det med datasikkerhed og nulevende.
Så svar gerne hvis jeg er så heldig at få svar privat på hjh@c.dk
Men der er igen en helt og meget specielt grund til jeg søger hende og evt efterkommere.
Som skrevet i et tidligere indlæg forklarer jeg gerne til forum admin hvorfor.
Vh/Hans Jørgen

John Damm Sørensen

I en anden tråd nævner du, at Svend Åge døde i 1972. Hvad var hans adresse ud over byen?
Har du prøvet adresseoplysningen på borger.dk?

Hilsen
John

Hans Jørgen Hvidberg

Ja Svend Aage dør 1972 i sakskøbing, den sidste adresse jeg har før død på ham og hustru og Viola er, ved min søsters dåb hvor der står i KB  Svend Hansen og Hustru Hilda der bar barnet, Rosenstykket 14 i Vanløse
Så jeg jeg må bruge de 75.- og spørge i folkeregistret - det er ogå ok
Tak for jeres interesse.

Bente Wanning

#3
måske Hilda Flynæs dødsannonce 1973         

https://www2.statsbiblioteket.dk/mediestream/avis/search/%22Hilda%20Flyn%C3%A6s%22   

Næstved Tidende har selv ophavsrettigheder, derfor kan avis ikke læses online.

kopi af siden kan købes på det kgl. bibliotek,

Eller måske hvis du kontakter avisen. 
Venlig hilsen
Bente Wanning 
Hjørring amt <Skæve<Voer<Astrup<Åsted sogne
Hals Arkiv 9370
Medlem af DS Danmark -

Hans Jørgen Hvidberg

Hej igen, har søgt på Viola i folkeregistret, og underligt nok får jeg besked at hun er gået bort i 1975, men med efternavnet Petersen og det underlige er at hun i 1940 FT er døbt Hansen, senere måske navneændring til Flynæs som far og mor fik i 1945.
Men her har jeg brugt for et godt råd, i FT står der blot hendes navn og fødselsdato, ikke andet overhovedet, hvad gør man nu for at finde hende døbt.
Grunden til jeg først svarer nu er jeg har ventet længe (sikkert pga corona) på deres svar.
De bor i Vanløse i 1944, og jeg ved snart ikke hvor mage kirkebøger jeg har kigget i, også rigshospitalet.
Så et godt råd modtages med glæde.
Mvh/Hans Jørgen
På forhånd tak.