Forsvunden slægtning

Startet af Jørgen Skeem, 23 Mar 2021 - 09:28

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Skeem

"Forsvundne" personer: Det drejer sig om familien Kirkegård i Ribe:
Niels Paulsen Kirkegård (1807 i København-1868 i Ribe) gift før 1839 med ANE CATHRINE SVENDSEN født i Flensburg 1-10-1815.
Parret får 6 børn i Ribe, alle i Ribe Domsogn, 5 bliver voksne. 1) Ane Marie Dorothea Kirkegård (1839-1922), min kones tipoldemor, er i Haderslev i Ft-1860 og bliver gift der i 1861. Hende er der "styr på"
2) Frederikke Jensine Elisabeth Kirkegård f. 24 Jan. 1843, g. i Seem 22-4-1875 med Peter Jacob Carl "Fock" fra Glücksburg. VIDERE SKÆBNE KENDES IKKE
3) Anna Pouline Bresling Kirkegård f. 10 Nov. 1844 4) Niels Theodor Andreas Kirkegård f. 8 Jul. 1847  5) Johanne Adolphine Eulalia Kirkegård f. 27 Nov. 1849

I FT-1870: ANE CATHRINE SVENDSEN er ca. 55-årig, enke og sygeplejerske, 2 børn boende, Anna Pouline og Niels (opført som "idiot") og 2 plejebørn fra Fattigvæsnet. Bor stadig i Grydergade 245. Johanne arbejder på Quedens Gård

I FT-1880 er der ingen fra familien i Ribe, ej heller nogen af dem døde i tidsrummet 1870-80. Heller ikke i udvandringsbasen eller Family Search er der resultater. Heller ikke søgninger på andre amter i Danmark (DDD) eller på Family Search giver resultat. Ingen "optræder" i Haderslev og omegn (Moltrup og Hammelev sogne) hos den ældste datter.

Er der nogen, der har et godt bud på hvor ovennævnte børn og deres mor er "blevet af"??

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Jørgen Skeem

Tak, men begge dele har jeg skrevet...

Gitte Johansen

#4
Ja, det har jeg overset. Så kun du skrev, du ikke havde fundet nogle døde.

Frederikkes søn bliver gift i Flensborg
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Jørgen Skeem

Ang. Fredrikkes søn: Fint du har fundet ham, men hvor?

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com