Log ind som medlem

Startet af Kjeld Jespersen, 21 Mar 2021 - 18:37

Forrige emne - Næste emne

Kjeld Jespersen

Jeg er medlem af DS og ønsker at benytte mig af muligheden for hjælp til at søge svenske aner (Hjælp til opslag i ArkivDigital - Sverige) som annonceret i seneste nummer af Slægtsforskeren..
Jeg kan logge på som gæst, men når jeg logger på som medlem, kommer der en besked om, at jeg skal checke mine cookie indstillinger, - jeg bruger Microsoft Edge.
Hvordan kommer jeg videre???
Med venlig hilsen

Kjeld Jespersen

Britta Hansen

Hej Kjeld

Gå i 'Indstillinger med mere (Alt +F)' via de tre prikker ... - jeg har dem øverst i højre hjørne af min skærm og vælg Indstillinger.

I første afsnit skal følgende være markeret:
   Tillad websteder at gemme og læse cookie-data - se vedhæftede billede

Venlig hilsen
Britta Hansen

britta.hansen12@gmail.com

Kjeld Jespersen

Hej Britta

Den indstilling har jeg, så det er ikke det, der blokerer.

Har du andre forslag til afhjælpning af problemet?

Mvh.

Kjeld
Med venlig hilsen

Kjeld Jespersen

Gitte Johansen

Du står ikke som medlem?? Du står som bruger. Har du ikke fået en mail, da du blev medlem??
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Kjeld Jespersen

Jeg har fået en bekræftelse på mit medlemskab pr. mail den 31. januar 2021, - lidt senere fik jeg en velkomstpakke og i sidste uge seneste nummer af Slægtsforskeren.

Jeg har medlemsnr. 51110.

Mvh.

Kjled
Med venlig hilsen

Kjeld Jespersen

Gitte Johansen

Det er også fint, men du er stadig ikke logget ind som medlem her, og så kan du ikke komme ind på Hjælp til opslag Arkivdigital
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Kjeld Jespersen

#6
Nej, det er jo netop det, der er problemstillingen, - vi er tilbage ved udgangspunktet, nemlig det forhold, at jeg bliver afvist med en bemærkning om, at jeg skal checke mine cookie-indstillinger, når jeg forsøger at logge på som medlem. Indstillingerne er som anført af dig.

Af punktet "profil - sammenfatning" fremgår, at jeg er registreret som bruger/gæst den 27. marts 2017, men jeg er som tidligere nævnt blevet medlem den 31. januar 2021.

Hvordan bliver jeg så overført fra bruger/gæst til medlem, - skal jeg have en aktiveringsmail, eller er det noget, I aktiverer?

Kan det være mit antivirus-program (McAfee), der blokerer.

For øvrigt har jeg adgang til "membersite", - det har jeg vel ikke, hvis jeg ikke er logget på som medlem?

Mvh.

Kjeld

Med venlig hilsen

Kjeld Jespersen

Gitte Johansen

Jeg misforstår dig måske, men så håber jeg, webmaster ser dette.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Kjeld Jespersen

OK, helt fint, - jeg afventer.

Tak for indsatsen.

Mvh.

Kjeld
Med venlig hilsen

Kjeld Jespersen

Kjeld Jespersen

Til Webmaster

Jvf. ovenstående problemstilling:

Kan løsningen være at nulstille mine Microsoft Edge-indstillinger for derefter at gendanne standardindstillingerne?

Mvh.

Kjeld Jespersen
Med venlig hilsen

Kjeld Jespersen

Tine Susanne Olsen

danske Slægtsforskere <ekspeditionen@slaegt.dk> prøv dette link
ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr

Kjeld Jespersen

Hej Tine

Tak for hintet, - problemet er her til aften løst af webmasteren, så nu har jeg adgang som medlem.
Med venlig hilsen

Kjeld Jespersen

Tine Susanne Olsen

ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr