Forbindelse til Denise Margaret Morselli.

Startet af Jørgen Chr., 26 Nov 2020 - 11:11

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Chr.

Hej derude.

Jeg ved ikke om denne måde at søge om oplysning på er forkert men, nu forsøger jeg, og så må jeg jo tage imod den eventuelle kritik/de tæsk, der eventuelt kommer af min henvendelse.

Det drejer sig om, at jeg på Google er blevet bekendt med en person, Denise Margaret Morselli, der studerer samme familie som jeg.  Jeg vil derfor gerne i forbindelse med hende.  Mit problem er, at det, hun, som administrator, har lagt ud på nettet, er ved brug af Geni, som jeg IKKE er medlem af.  Mit håb er derfor, at der er en af jer derude, som er medlem af Geni, vil forsøge at hjælpe mig med at komme i forbindelse med vedkommende, sikkert bedst ved hjælp af at finde mig vedkommendes e-mail adresse.  Min e-mail adresse er joec@get2net.dk.  Jeg har også telefonnummer 44 98 84 12, hvis vedkommende skulle bo i Danmark og derfor helst først vil ringe mig op.

Jeg beder jer venligst undskylde mig, hvis dette er forkert af mig, men jeg har ingen anden ide om, hvad jeg ellers kan gøre for at få den ønskede kontakt.  Jeg har prøvet meget andet for at finde vedkommende, bl.a. ved hjælp af Google og KRAK.

I håb om tilgivelse sender jeg jer de venligste hilsener.

Jørgen

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Jørgen Chr.

Kære Gitte.

Selvfølgelig har du ret.  Som altid er din dygtighed uovertruffet/uvurderlig.  Jeg vil nu prøve, om jeg kan overtale en bekendt i USA til at søge efter vedkommende.

Du skal have så mange, ja, tusinder tak'er for din ihærdighed, venlighed og hjælpsomhed.

De allerbedste hilsener og, selvom det er lidt tidligt, så ønsker jeg dig alligevel en rigtig god weekend.

Jørgen