Udskrivning af spørgsmål og svar

Startet af Preben Koefoed, 24 Nov 2020 - 18:29

Forrige emne - Næste emne

Preben Koefoed

Hej

Jeg kunne godt tænke mig, at skrive svarene ud på de spørgsmål jeg i tidens løb har stillet! Jeg kan kun udskrive svarene - hvordan udskriver jeg spørgsmålene evt sammen med svarene?

mvh Preben Koefoed

John Damm Sørensen

Jeg har ikke noget problem med at udskrive hele tråden, når jeg vælger udskriv.

Prøv at beskrive dit problem lidt mere detaljeret.

Hilsen
John

Preben Koefoed

Hej John

Jeg har i tidens løb haft 268 indlæg. Dem vil jeg gerne have skrevet ud, så mit spørgsmål kommer først og derefter svaret. Jeg har kunnet få skrevet mine spørgsmål ud, men ikke svarene. F. eks. vores dialog her kan jeg sagtens få skrevet ud, både spørgsmål og svar, men ikke de "gamle".

Hilsen Preben

Gitte Johansen

Hvis du går ind i denne mand, kan du da få både spørgsmål og svar kørt ud
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Preben Koefoed

Hej Gitte

Jeg synes da jeg plejer at være rimelig god til EDB, men jeg har svært ved at løse mit problem. Hvis jeg trykker på den "mand" og indlæg, du henviser til, får jeg alle mine spørgsmål men hvor er svarene? Der er svar hvis jeg trykker på de enkelte spørgsmål. Så skulle jeg gøre det 269 gange - det kan da ikke være rigtigt :-)?

Hilsen Preben

Gitte Johansen

#5
Du har ret.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

John Damm Sørensen

Det, du efterlyser, er i realiteten en funktion,  der på en gang kan downloade hele indholdet af et forum.

Det gør de fleste hjemmesider af flere grunde alt for at umuliggøre. Den væsentligste grund en nok den, at man let risikerer at få et resultat, som får browseren til at gå ned.

Det umiddelbare problem med dette forum er, at det ikke synes muligt at omgå sidevis visning, hvis en bruger har mere end 10 indlæg.

Hilsen
John

Preben Koefoed


Tak for jeres svar, selvom det så ikke løste problemet, men så til gengæld forklarede det :-)

mvh Preben Koefoed