Opslag i MyHeritage

Startet af Henrik Frederiksen, 13 Nov 2020 - 19:21

Forrige emne - Næste emne

Henrik Frederiksen


Henrik Frederiksen

Jeg har ledt efter Johannes skæbne igennem længere tid og har ved det ovenstående link fundet ud af, at hun desværre allerede døde i 1860 i en alder af 38 år. Jeg mangler dog stadig oplysninger om hvilket sogn hun døde i, så jeg kan finde hende på Danish Family Search. Det følgende link er til et tidligere forsøg på at finde oplysninger om hende på dette site:

https://forum.slaegt.dk/index.php/topic,137538.msg727303.html#msg727303

Jeg håber nogen kan oplyse mig om, hvor hun døde og evt. hvem hendes mand og barn var.

Med venlig hilsen

Henrik

Britta Hansen

#2
Hej Henrik

Kunne være hende her, der døde Åby, Ålborg den 29.5.1860 Hanne Cæcilie Frederiksen - hospitalslem i Hellevad 35 år gammel.

Hende her?
Hjørring, Dronninglund, Hellevad, Hellevad By, 1 huus. hospital, 88, FT-1860, C8691
Navn:    Alder:    Status:    Stilling i familien:    Erhverv:    Fødested:
Else Cath. Madsen     82     Enke     Fattiglem          Vesterby S., Læsø 
Ane Cath. Mikkelsen     69     Enke     Fattiglem          Dronningl. S., Hj.a. 
Ane K. Nielsdatter     47     Enke     Fattiglem          Jerslev S., Hj.a. 
Johanne Frederiksen     39     Ugift     Fattiglem          Hellevad S., Hj.a. 
Ane M. Jensdatter     2     Ugift     Fattiglem          Dronningl. S., Hj.a. 

Tips:
Skriv gerne detaljer om personerne; så er det lettere at hjælpe dig.

Tilføjet:
Datteren blev konfirmeret i Hellevad kirke 1873 - se Ørum KB
Venlig hilsen
Britta Hansen

britta.hansen12@gmail.com

Henrik Frederiksen

Hej Britta

Tusind tak for hjælpen. Jeg er sikker på det er hende du har fundet. Endelig er min søgen forbi. Endnu en gang tak :)
Og tak for den supplerende oplysning med datterens konfirmation. Jeg vil prøve at finde ud af hvem hun opholdt sig hos. Hendes skæbne ender dog også tragisk, da hun hænger sig selv i 1907, 48 år gammel.

Mvh.

Henrik