Jeg søger Laura Mathilde Larsen gift Arentoft født i Davinde 1897

Startet af Birthe Trædholm, 25 Sep 2020 - 10:10

Forrige emne - Næste emne

Birthe Trædholm

Hej alle søde hjælpere
Jeg har brug for lidt hjælp til at komme videre, jeg er kørt fast og håber på nye øjne kan se det jeg ikke kan.
Jeg søger hjælp til at finde Laura Mathilde Larsen kaldenavn Mathilde gift i Davinde i 1929, med Frits Arentoft der døde i Thomas Kingos sogn i 1937, 33 år gammel. Laura Mathilde Blev født i Davinde d. 13. september 1897, forældre Hans Christian Larsen og Maren Dorthea Rasmussen af Davinde.
Mathilde har børnene Ellen Kirstine Larsen født uden for ægteskab i 1917 i Davinde, i ægteskabet er børnene Rita Viola Arentoft født d. 13. juli 1930 i Davinde og Gyda Mona Arentoft født d. 9. marts 1932, døbt d. 17. april i Sankt Hans sogn i Odense.
Mon Mathilde giftede sig igen? Hvor blev børnene af? Ellen Kirstine boede som voksen i Odense havde datter og kom på besøg hos min fars faster i Davinde.
Jeg håber på hjælp til at finde dem.
MVH.
Birthe Trædholm
5591

Mette R Francke

#1
Svar slettet af moderator.
Indeholder oplysninger om potentielt nulevende personer eller personer der ikke har været døde i 10 år.
Svaret er sendt personligt til spørger.
mvh Johnny
Mette R Francke

Mette R Francke

Hei



Navn   Mathilde Laura Arentoft
Kjønn   Kvinne
Født   18. sep 1897
  Davinde
Bosted   5. nov 1940
  Tietgens Allé, Odense, Denmark
Alder   43
Ektskapsstatus   Enslig
Mette R Francke

Birthe Trædholm

hej
Tusind tak for oplysningerne, nu kan jeg komme videre, vi er 2 slægtninge der søger efterkommere af vores aner, jeg er så taknemmelig.
MVH.
Birthe Trædholm
5591

Mette R Francke

#4
Hei


Sender deg en pm , svar slettet pga mulig nulevende.

Har sendt deg mail.

Hvis du ønsker det kan du sende meg en pm som jeg kan vidersende til eier av treet på myheritage.
Mette R Francke