GEDCOMP virker igen!!!

Startet af Annie Helene Jensen, 02 Jun 2020 - 08:10

Forrige emne - Næste emne

Annie Helene Jensen

Den tidligere meget anvendte funktion GEDCOMP, det sætter slægtsforskere med interesse i de samme personer i Danmark i kontakt med hinanden, er nu klar igen med en forbedret brugergrænseflade.

GEDCOMP indeholder oplysninger om mere end 6,6 mio personer - og det er gratis at benytte GEDCOMP.

Den ny brugergrænseflade omfatter, at du efter sammenligning med de andre GEDCOMP-filer får tildelt din egen kodeordsbeskyttede webside, hvor du kan hente de sammenfald, der er fundet ved sammenligningen, selvfølgelig stadig opdelt efter den enkelte sammenlignede GEDCOMP-fil.

Jeg har fx efter sammenligning med min fremsendte GEDCOMP-fil med 3245 personer nu på min tilgængelige webside adgang til 66 "hits" (= andre slægtsforskeres aneoplysninger), hvor jeg kan sammenligne vores oplysninger om fælles personer. På enkelte er der over 80 fælles personer.
Min 2. fremsendte GEDCOMP-fil med 1249 personer (en helt anden slægt) er der 23 hits på.

Du kan finde alle oplysninger om GEDCOMP på hjemmesiden http://www.lklundin.dk/gedcomp/index.php

God fornøjelse!
Annie Jensen, Hvidovre      -       Anvender Brothers Keepers
Evt. kontakt: 1@anniejensen.dk

Bo Ekelund

Ja, fik netop mail med login til mine data fra 2005, så nu skal der snarest opdateres.
Tidligere sammenfald ligger på personlige side, virker fint.

Tine Susanne Olsen

ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr