Har du erfaring med at oprettes som bruger på Genealodzy.pl?

Startet af Arne Skjelmose, 07 Apr 2020 - 10:41

Forrige emne - Næste emne

Arne Skjelmose

Har du erfaring med at oprettes som bruger på Genealodzy.pl?

Jeg vil gerne oprettes som bruger på det polske Genealodzy.pl
Hvis jeg gør det i Chrome-browseren, fungerer den automatiske oversættelse helt fint, så det sproglige er ikke noget problem. Men oprettelse og administration af brugernavn, password, adgangskode er ikke til at gennemskue. Det er ikke lykkedes mig at "få hul igennem".
Er der nogen, der har god erfaring med at blive oprettet som bruger, og som kan gi en hjælpende hånd?
Venlige hilsener, Arne

Hans Chr. Baagøe

Hej

Du bør kunne oprette dig fra denne side:
https://genealodzy.pl/user.php?op=register&module=NewUser

Hvis det ikke fungerer i Chrome, så prøv med en anden browser til oprettelse. Det har sikker noget at gøre med dine sikkerhedsindstillinger. Da det er en HTTPS-side, burde den kunne accepteres, men der kan godt ligge et script, som ikke umiddelbart kan godkendes.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe

Britta Hansen

#2
Hej Arne

Klik på linket Hans Chr. skrev:

Skriv brugernavn i feltet 'Użytkownik' [brugernavn]
Email skriv din email-adressse
Gentag email- adressen
Opcja –
sæt flueben i 'Zgadzam się z warunkami tej strony Zasady użytkowania' [Accepterer du web-sitets betingelser for brug]
Klik på knappen
'Nowy uzytkownik' [ny bruger]
Du får følgende besked:
Teraz już jesteś zarejestrowany(a), wkrótce otrzymasz hasło na podany adres e-mail. Jeśli nie, skontaktuj się z Administratorem.
Du vil snart modtage en adgangskode til den angivne email-adresse. Hvis ikke skal du kontakte administrationen.

Vent et øjeblik - og kig i dine spam-mails. Mailen med adgangskode er fra Genealodzy.PL <gepl@genealodzy.pl>
Mit brugernavn fremgår således
Nazwa użytkownika: brittahansen
Hasło: er en kode med store og små bogstaver og tal.

Det fungerer fint med at logge på.
Venlig hilsen
Britta Hansen

britta.hansen12@gmail.com

Hans Chr. Baagøe

Hej

Jeg havde siden på engelsk, da jeg lavede genvejen, så jeg checkede ikke i en anden browser, om den også ville være det for andre. Så prøver jeg med lidt flere oplysninger om hvordan den kan blive på engelsk:

Når du har valg engelsk som sprog, skal du i venstre kolonne finde og vælge "moje konto", så bør du få alt det, som Britta henviser til på engelsk.

Der skal du vælge "register" for nyoprettelse. De to andre er for h.h.v. login og glemt password.

Derefter skal du acceptere, at du er fyldt 13 år, ellers får du ikke lov til at oprette dig som bruger.

Den næste side indeholder de "normale" punkter for brugeroprettelse på engelsk.


Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe