medlem af 2 foreninger?

Startet af Ann Seiffert, 27 Okt 2010 - 11:30

Forrige emne - Næste emne

Ann Seiffert

Hej

Jeg vil gerne være medlem af Slægt & Data, men det meste af mine aner kommer fra Helsingør, så jeg tænker om det er bedre at være medlem af lokalforeningen eller det kan "betale" sig at være melem af begge?

Ann
Ann Seiffert

Egon Sørensen

Hej Ann!


Med 64 indlæg af både dine egne og svar synes jeg du har fået utrolig stor hjælp på DIS.

Mvh.

Egon Sørensen

Ann Seiffert

HEj

ja jeg har fået KÆMPE hjælp og syntes derfor også at det bestemt også er på sin plads at betale en skilling til forenningen... det var ikke om jeg skulle være medlem, men om der er en ide i at være det 2 steder..... desuden håber jeg jo også at jeg kan blive så god som mange af jer er, at jeg måske kunne bidrage med noget hjælp en dag ;)

jeg er medlem af DIS og har betalt, men kan ikke helt finde ud af om jeg egentlig er blevet registeret... jeg troede at når man blev medlem, skulle man bruge andet login info.

ved du noget om det?

Ann
Ann Seiffert

Egon Sørensen

Hej Ann!


Hvis du er medlem.

Så velkommen. Prøv at kontakte moderator så du kommer til at stå som medlem

og ikke som bruger.

Mvh.

Egon Sørensen

Ann Seiffert

HEj Igen

jeg kan ikke finde en kontakt som kan bruges i dette tilfælde, så jeg har linket til web master om at jeg har "glemt" mit kodeord.... måske er det der den er misset for mig!

Der er heller ikke noget telefonnummer/mailadresse på en gen. kontakt person... måske jeg kigger de forkerte steder.

jeg har naturligvis mit ordrenummer, men det er vel ikke det jeg skal bruge som login.

Vi får se om jeg får det løst  :)

Ann
Ann Seiffert

Anne Mortensen

#5
Hej

jeg har naturligvis mit ordrenummer

Er det ikke dit medlemsnummer du mener.

Du skal logge dig på ved at skrive dit medlemnummer og derefter med en kode du selv opfinder.
Prikker der står i forvejen skal du slette før eller efter du har skrevet din egen kode.

Læs øverst oppe:
Hvordan registrerer jeg mig? 
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Ann Seiffert

ja naturligvis  ;D

jeg har prøvet at skrive mit medlems.nr i BRUGERFELT og så en tilfældig kode i nederst felt .. men det vil den ikke... den siger bare at det er forkert. Jeg har skrevet en mail til sidens kasser om min udfordring, så håber jeg at han kan give svar hvordan jeg skal fikse det..... jeg gør jo noget forkert... men for pokker hvor svært kan det være!!!... åbenbart svært for mig ;D

Ann
Ann Seiffert

Arne Christiansen

Hej Ann
Hvis du kan se tre grupper nederst i forum i kategorien "For medlemmer" med bl.a. gruppen "Medlemsforhold" er du logget ind som medlem og ikke som bruger. Kan du se de omtalte tre grupper?
Venlig hilsen
Arne Christiansen
5230 Odense
Medlem af DIS-Danmarks bestyrelse

Ann Seiffert

Hej

jeg kan se 3 emner for medlemmer der hedder:


Opslag internationalt
Markedspladsen - Fra medlem til medlem
Foreningsforhold

er det dem du mener?

Ann
Ann Seiffert

Hans Peter Hansen

Hej

Ja det er dem der menes, og kan se du står som medlem nu

Vilkommen til godt at se dig
med venlig hilsen

Hans P. Hansen
www.bondeslaegt.dk

forsker for tiden i familien Neupart fra Sønderjylland

medlemskab af DIS-Danmark koster kun 200,- kr.
medlem af DIS-Faxe og DIS-Slagelse

Ann Seiffert

Hej Hans

nå det var da dejligt... så er det på plads, så tror jeg da lige at jeg som "ny" medlem ville starte en lille tråd på Anetavlen hi hi ;D

God aften og tak fordi du lige får det synliggjort.

Ann
Ann Seiffert