Hjælp til opslag i Myheritage.

Startet af Theis Kongeskov Jensen, 13 Jan 2020 - 16:57

Forrige emne - Næste emne

Theis Kongeskov Jensen

Hej.
Via dette link,

https://www.myheritage.dk/research?formId=master&formMode=&action=query&exactSearch=0&useTranslation=1&qname=Name+fn.Ane%2F3Cathrine+ln.Hallberg+fnmo.1&qbirth=Event+et.birth+ey.1785&csrf_token=T_q25dnda2415r5463_d566a242d53tsu5d.1579005799.70b0a77f76ba47f7e482ca30ebebb2ea&fbclid=IwAR1d0mDGZZ8aeBugyPGJfcoyXUIsY4-hu-nYjbMb9QMJmJlbwK3b4MkrCpc

er jeg blevet opmærksom på, at der måske er nogle oplysninger at hente omkring min tip3-oldemor, Ane Cathrine Halberg. Hun føder en søn på Fødselsstiftelsen, der får navnet Johan Ludvig. Senere i livet bruger han efternavnet Christiansen, så måske er der en sammenhæng. Hun skal være født omkring 1785 i sverige.

Jeg er desværre ikke selv medlem af Myheritage (der er jo ikke råd til det hele), så jeg vil være meget glad for al den hjælp jeg kan få.

Mvh Theis
Venlig hilsen
Theis Kongeskov Jensen
kongeskov@gmail.com

Mona Rasmussen

Hej Theis

Der står ikke meget i de træer, hun er omtalt i.

"Fødsel:   Cirka 1785 - Bose Kloster, Lund Skåne" - og faderen til sønnen er omtalt som "ukendt Christiansen"

venlig hilsen

Mona Rasmussen

Theis Kongeskov Jensen

Tak, Mona.
Det lyder desværre til, at de har oplysningerne fra min gamle hjemmeside. Men alt skal jo prøves, så tak for forsøget.

mvh Theis
Venlig hilsen
Theis Kongeskov Jensen
kongeskov@gmail.com