Anna Henriette Sørine Svendsen født 12 sep.1909, Hjermind sogn Viborg Amt

Startet af Kirsten Vadsø, 15 Jan 2020 - 20:59

Forrige emne - Næste emne

Kirsten Vadsø

Hej,- Kan nogen hjælpe mig med dato og tid /sted for hendes død og begravelse,- Var hun blevet gift? fik hun børn? Jeg fik at vide at hun var død 17 jan 1981 i Skåne, Sverige- men ved ikke om det er rigtigt. Hendes mor var Valborg Christine Pedersen. født 4 juni 1886 - død, ja men ved ikke hvornår. Hendes far var Karl Vilhelm Svendsen født 1 okt.1883,- jeg ved heller ikke hvornår han døde.
Jeg ved faktisk ikke meget om den gren af familien,- så jeg håber nogen kan hjælpe mig.
Venlig hilsen
Kirsten Vadsø

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com


Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen


Hørup Kirkegård.

Lysgård herred. Viborg amt.

Navn:   Født
Bemærkning:   Foto nr
Anna Høgfeldt
  Alder: 68 år, 4 mdr, 3 dage   12.09.1909
15.01.1978
Hoerup_0539

Gunnar Høgfeldt
  Alder: 87 år, 9 mdr, 19 dage   17.01.1908
06.11.1995
Hoerup_0539


Foto

https://dk-gravsten.dk/news.php
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com


Kirsten Vadsø

Hej Gitte. Er det muligt at du kan finde ud af hvornår hendes mor døde, hun hed Valborg Christine Svendsen født Pedersen,- Har fået at vide at hun muligvis døde i 62 -63 i Kjellerup, men ved det ikke - men hun har  / havde mange familie medlemmer der af yngre generation, så muligheden foreligger. Jeg ved hvornår hun er født, gift, o.s.v- men ikke hvornår og hvor hun døde,- vi er 3 personer der har søgt på det, men uden held. Valborg Christine Svendsen blev født 4 juni 1886 gift 22 dec 1908 fik datteren som overskriften er her, som jo så fik børn og børnebørn,- men hvor blev Valborg Christine Svensen af??- pist væk??
Håber du kan hjælpe med at finde hende.
Venlig hilsen
Kirsten Vadsø

Mette R Francke

Mette R Francke

Kirsten Vadsø

Hej Mette - ja det er det sidste sikre sted hvad et begravelses sted angår, men hun levede jo mange år efter og forlydende går på at hun døde i 1962 -1963 i Kjellerup, bare ingen beviser eller dato. Underligt
venlig hilsen
Kirsten