Ingen mail, når der er svar på emne, jeg har oprettet i forum?

Startet af Jørgen Staal Frøslund-Jensen, 26 Okt 2019 - 13:43

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Staal Frøslund-Jensen

Siden Forum blev ændret for nylig, har jeg ikke modtaget meddelelser på mail, når der er svar på emner, jeg har oprettet - hvad kan der være galt? (Jeg har kigget i mappen "uønskede mails")
Venlig hilsen
Jørgen Frøslund-Jensen
8900 Randers

Medlem af DIS

Jesper Skov

Ifølge loggen er der blevet sendt en mail til din mail f...@p....dk i går kl. 20.22 med emnet "Emne svar: Vielse 1697 Thorsager, Randers Amt". Meddelelsen står som afleveret. Har du modtaget den?

Med venlig hilsen

Jesper Skov

Jørgen Staal Frøslund-Jensen

Nej, det har jeg ikke - min mailadresse er jo f.......@p......dk, men det kan du jo se andetsteds.

Jeg har heller ikke modtaget mail om dit seneste indlæg til mig. Jeg er nødt til at gå ind på Forum og se efter ind imellem, om der er svar. Jeg har haft et par emne oppe på forum siden fornyelsen blev præsenteret, ikke en eneste mail modtaget.
Venlig hilsen
Jørgen Frøslund-Jensen
8900 Randers

Medlem af DIS

Hans Chr. Baagøe

Prøv at checke dine spam-indstillinger. Mailen kan være sorteret fra, fordi den sendes fra en ny adresse.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe

Jørgen Staal Frøslund-Jensen

Hej
Jeg har kigget efter på mange mærkelige mapper, men der er de manglende mails ikke.

Jeg har prøvet nogle gange nu at opdatere mine kontoindstillinger, hvor der er et sted "Tillad brugere at e-maile mig", som mangler et flueben. Jeg sætter flueben og indtaster mit kodeord. Jeg får meldingen ændring acceptere (ell. lign.), men fluebenet er væk.

Flere gange har jeg prøvet, men med samme resultat - kan det være problemet?
Venlig hilsen
Jørgen Frøslund-Jensen
8900 Randers

Medlem af DIS

Jesper Skov

Det har ikke noget med det at gøre.

Faktisk viser mail-loggen (se vedhæftet), at det bliver leveret korrekt, men aldrig åbnet.
Det betyder, at mails bliver leveret til TDC.

Problemet er efter min bedste vurdering ikke i forum, men hos TDC eller din computer.
Har du prøvet at logge på webmail for at se, om de skulle være der?

Jeg har heller ikke hørt andre, der har samme problem.


Med venlig hilsen

Jesper Skov

Jørgen Staal Frøslund-Jensen

Denne gang lykkedes det, har du sat det flueben?

Jeg fik en mail nu med dit svar. 
Venlig hilsen
Jørgen Frøslund-Jensen
8900 Randers

Medlem af DIS

Jesper Skov

Nej, jeg har ikke ændret noget, men godt du fik mailen. Vi håber det fortsætter sådan.


Med venlig hilsen

Jesper Skov

Jesper Skov

Fik skrevet i forkert emne! Se "Opgradering af forum"-tråden.

Jørgen Staal Frøslund-Jensen

Tak for hjælpen Jesper, det var godt, du nævnte webmail. Jeg har ikke haft behov for webmail, da jeg ikke har været udenbys i længere tid i flere år, men nu kom den mulighed så for en dag.

Hurra, mail.yousee.dk har en spammappe, hvor mine mails fra Forum var.
Venlig hilsen
Jørgen Frøslund-Jensen
8900 Randers

Medlem af DIS