Vedr. Abonnér på tråd

Startet af Arne Feldborg, 13 Jun 2011 - 21:30

Forrige emne - Næste emne

Arne Feldborg

Som bekendt har der været visse problemer med at enklete personer her i Forum ikke har fået de mails de burde have selv om de havde valgt "ABONNÈR" på en tråd eller på en hel gruppe. Samtidig har vi også haft problemer med at andre automatisk genererede mails fra hjemmesiden (feks. om nulstilling af adgangskode etc.) heller ikke er nået frem til især brugere i udlandet.

Vi mener nu omsider at have fundet årsagen til dette problem, og teknikerne har i et stykke tid arbejdet på at få det løst. Jeg mener ikke de er helt færdige med dette arbejde endnu, men jeg har dog netop her i aften fået tilbagemelding fra en bruger der efter i lang tid ikke at have fået de ønskede mails nu er begyndt at få dem igen. Jeg er derfor meget interesseret i, at høre fra andre som inden for de seneste dage (og / eller i de nærmeste dage fremover)

enten - efter ikke tidligere at have fået disse mails nu er begyndt at modtage dem.

eller - som med sikkerhed kan sige at, de stadigvæk ikke modtager de abonnements-mails de burde have haft.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Elizabeth Høilund Buffet

Hej Arne

for første gang har jeg modtaget beskeder gennem min e-mail at der har været svar i de tråde jeg har aboneret på her inden for de sidste par uger.

Det gør tingene meget nemmere - så tak fordi I har fået det i orden

Elizabeth i Vermont (USA)

Lis Steengaard Hansen

Hej Arne
Jeg har ikke fået abonnér mails i længere tid.
men er nu begyndt at få dem igen, det er rart  :)  tak
Venlig Hilsen

Lis Hansen

Arne Feldborg

Ud fra de tilbagemeldinger jeg har fået fra teknikken skulle alle(!) problemer med "abonnér mails" nu være løst, såvel til danske som til udenlandske modtagere.

Det samme gælder nogle tilsvarende problemer der har være med andre autogenererede mails fra hjemmesiden til visse modtagere i ind- og især i udland.

Der var tale om et helt trivielt teknisk problem, som har været til stede helt tilbage fra starten på den nye hjemmeside, men som vi først fornylig har fået indkredset - bla. fordi et andet teknisk problem gav os et lidt forkert billede af hvad problemet egentlig var.

Som sagt burde det bare køre på skinner nu. Men hvis der stadigvæk sidder nogen derude, som ikke får de mails de mener at have krav på, vil jeg meget gerne have besked.

mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/