Slette profil?

Startet af Rasmus J, 23 Okt 2019 - 08:17

Forrige emne - Næste emne

Rasmus J

Hvordan sletter jeg min profil i forum?

Jeg ønsker, at oprette mig med andet brugernavn, da jeg i sin tid oprettede bruger på vegne af min daværende samlever. Mit brugernavn har derfor hendes navn, men min email-adresse.

På forhånd tak
Rasmus

Helle Jespersen

Du kan ændre navnet.
Gå op i linjen her over hvor der står HJEM, HJÆLP, SØG, PROFIL mv.

Her vælger du kontorelaterede oplysninger. Og her kan du ændre navnet på profilen til dit eget
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Rasmus J

Hej og tak
Men det var nu ikke det jeg spurgte om eller også var jeg ikke helt tydelig i mit spørgsmål :-)

Jeg vil gerne slette profilen. Hvordan gør jeg det?

Helle Jespersen

Nårh, jeg troede du ville have en profil i dit eget navn i stedet for i hendes.
For så var det jo nemmere, at ændre navnet på profilen end at slette den og oprette en ny
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Kathrine Tobiasen

Hej Rasmus

Du kan ikke selv slette din profil. Det må du have webmaster til at klare for dig.

Men du har jo skrevet flere indlæg, så af den grund vil det være problematisk at slette profilen. Dine indlæg vil komme til at stå som skrevet af en anonym eller ukendt person.

Jeg vil foreslå at du prøver at rette din profil til, så den passer dig. Det vil være den bedste løsning.
Med venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Moderator

Bliv medlem af Danske Slægtsforskere. Det koster kun 290 kr. pr. år.