Slette en tråd

Startet af Per Frederik Rose, 02 Aug 2019 - 18:51

Forrige emne - Næste emne

Per Frederik Rose

Hvis man har fået svar og fået opgaven løst, hvordan sletter man så sin tråd?

Tine Susanne Olsen

den sletter man ikke,det kan måske hjælpe andre
ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr

Christian Konstmann Autzen

Man kan skrive til moderator for at få den slettet; - men som Tine skriver, så kan den være en hjælp for andre  :D

Hilsen
Christian

Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Kathrine Tobiasen

Hej Per

Som Susanne og Christian allerede har været inde på, så sletter vi normalt ikke tråde (indlæg med tilhørende svar) i vores Forum.
Filosofien bag er, at vi i fællesskab samler en enorm masse viden og gode tips, som alle slægtsforskere kan have glæde af.

Prøv engang at bruge søgefunktionen og søg på fx stednavne og slægter, som du selv arbejder med. Der kan meget vel ligge fantastiske informationer gemt i andre forskeres tråde, som du slet ikke havde drømt om.

Af den grund må vi affinde os med, at det er et ret åbent forum, vi bevæger os i. Men i sidste ende er det altså til fordel for os alle.
Med venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Moderator

Bliv medlem af Danske Slægtsforskere. Det koster kun 290 kr. pr. år.

Christian Konstmann Autzen

Kathrine har helt ret - det er en viden af dimensioner, som her løbende samles op.

Og derfor argumenterer jeg også altid for, at det er her på Danske Slægtsforskeres hjemmeside, at man skal søge efter sine aner, og ikke via f.eks. facebook, hvor søgning ikke er muligt.

Vi må så alle håbe på, at foreningen Danske Slægtsforskere fortsat har midlerne til at vedligeholde hjemmesiden. - Hvis ikke, så vil megen viden være forsvundet som dug for solen  ???

Gennem vel 20 år har mange slægtsforskere hjulpet hinanden med hjælp via internettet - og denne hjælp skal givet opgøres i millioner af timers søgning, når det hele lægges sammen. Blot tag een dags indlæg og gange det med et par timer. Det er så den database, som man søger i, når man googler et eller andet af slægstforskningsmæssig art.

En enkelt hjælper, som Gitte Johansen, har haft mere end 30.000 hjælpeindlæg - og helt sikkert med måske endog op til flere timers søgning forud for et svarindlæg. Hun burde faktisk stå i første række til en form for "tak for hjælpen".

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

John Damm Sørensen

Citat fra: Per Frederik Rose [15766] Dato 02 Aug 2019 - 18:51
Hvis man har fået svar og fået opgaven løst, hvordan sletter man så sin tråd?

Som andre siger, det gør man ikke. Betragt det som prisen for gratis kompetent rådgivning.

Hilsen
John