Anne Marie Jørgensens død i 1934

Startet af Kaja Voldbæk, 22 Jul 2019 - 06:54

Forrige emne - Næste emne

Kaja Voldbæk

Jeg leder efter Anne Marie Nielsen, f. Jørgensen f. 1 Oktober 1901 i Voer Sogn
Gift med Thorvald Nielsen i 1919., boede i FT 1930 i Tversted, som enke efter Thorvald Nielsen med to børn: Christian Richard. f. 1919, og Knud Anders, f. 1923
Hun dør iflg oplysninger 25 March 1934 i Hjørring Bjerge. begravet i Øster Vraa, hvor hendes mand er begravet i 1930. Jeg har ledt i Hjørring, Sankt Olai, Sankt Hans Sogne, uden held
Jeg har ledt i Øster Vraa (under Torslev Sogn, Dronninglund Hered)) - men kan ikke finde kirkebog for Øster Vraa. Ingen held

Findes der en special kirkebog for Øster Vraa? Jeg ved den blev bygget omkring 1900-1901
Hvilket sogn hører Hjørring Bjerge under?

Mange spørgsmål - måske er det under det forkerte Forum?

Hilsen, Kaja







Kaja Voldbæk

MAnge tusind tak, og på samme tid fandt jeg ud af at bruge det andet link, ikke dette på Dis-Danmark!!!!

Jeg er altid taknemmelig for den gode hjælp jeg får fra jer, især da jeg har meget familie som stammer fra Øster Vraa, hilsen, Kaja

Jens-Christian Emborg

Hej Kaja

Når du skriver "jeg har meget familie som stammer fra Øster Vraa", må jeg lige bemærke, at jeg selv har tilbragt alle mine sommerferie som barn i Øster Vraa, hos min mormor og morfar.
Min mor var født og opvokset i Øster Vraa, så da jeg så at dit spørgsmål havde med Øster Vraa at gøre, var jeg nød til at svare dig.
Med venlig hilsen
Jens-Chr. Emborg