Årh jeg skulle have været lidt skarpere...
Jeg har som sådan helt styr på DNA'et... (har skrevet før herinde, at jeg i efteråret fandt ud af hvem min fars biologiske far var, samt at min far har en halvsøster (på 65, der ikke var klar over at hun var lillesøster) + en masse andet ukendt familie i Sverige... ).
Det er vist mere... kontakten til de her ukendte slægtninge, og hvordan jeg griber det an med at spørge om de kan hjælpe med opklaringen ved hjælp af en dna test.
- min mor og min onkel har begge fået lavet dna tests også...
Jeg har forsøgt med kontakt til en fra min biologiske oldefars gren.
- jeg var forbi hvor min oldefar er begravet (han har stadigvæk et gravsted til trods for at det er tæt på 60 år siden han døde), her lå der i julen en krands med en hilsen fra noget familie et andet sted i verden samt en mail på en person her fra DK (går jeg ud fra). Jeg skrev til vedkommende, og personen bag mig tjekke kirkebøgerne. Jeg har ikke hørt noget fra personen siden jeg skrev tilbage at det der står der, ikke passer fordi min oldemor og min biologiske oldefar havde en affære samt at min mormor var konsekvensen deraf... men fordi min oldemor var gift, så er det hendes mand der står som værende far.
Så jeg er lidt "bange" for at det er en "varm kartoffel" ... at skrive til fremmed mennesker og sige "hey, jeg kender til den her hemmelighed, og jeg tror vi er i familie" eller "goddag, ved du godt at du har en kusine der hedder det her og hun er resultatet af en affære din onkel der officielt ikke fik børn havde med min oldemor"...