Kan man slå nye kommentarer fra i et opslag

Startet af Helle Jespersen, 15 Mar 2019 - 12:45

Forrige emne - Næste emne

Helle Jespersen

Hej Marianne
Det er ikke mails jeg får. Det er via funktionen herinde oppe øverst til højre, hvor der står vis nye svar til dine beskeder.
Her får jeg konstant besked om, at nogen har skrevet i en tråd jeg engang har svaret på. Det er fx opslag i tråde som, opslag i begravelsesprotokoller. Eller "SA har udlagt nye kirkebøger" mv.
Det er disse tråde der kører konstant, som jeg vil slå beskeder fra for.
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Marianne Lund

Hej Helle

Jeg får mails i ovenstående tilfælde. Hvis du tillader mails, kan du muligvis slå beskederne fra via et link i en mail.
Med venlig hilsen Marianne

Mikkel Eide Eriksen

Hej Helle mfl.

Nej, det understøtter forum-softwaren så vidt jeg ved ikke.

Som Christian udpeger, er abonnementsfunktionen (dvs. emails ved nye svar) og listevisningen med "nye svar til dine beskeder" totalt uafhængige, og har ingen indflydelse på hinanden.

Som flere har været inde på, kan abonnement slås til og fra på tråde og fora, osv.

"Nye svar til dine beskeder" vil vise om der er nye svar i en tråd uanset om man er abonnent eller ej, bare så længe man har svaret i tråden. Det nytter ikke at ændre sine abonnementsindstillinger, tråden vil stadig fremgå af listen.

Der er ikke med nuværende forum-version noget at gøre ved det.

Tilføjet: Hov, det var en lidt gammel tråd jeg kom ind på, så nu røg den op på jeres lister ;)

mvh
Mikkel
Interesse: alt Gilleleje plus Lindberg/Humble (SE/DK) Svane (Mors) Behringer (Alsace/DK/NO) Bortvig/Fleischer (Lolland)

Hjælper gerne med Sverige: https://forum.slaegt.dk/index.php/topic,153986