Et nyt problem med slaegtogdata.dk

Startet af Egil Fredheim, 04 Apr 2019 - 08:15

Forrige emne - Næste emne

Egil Fredheim

Denne uken har det oppstått et nytt problem for meg. Jeg kan ikke se poster fra før 1. april 2019.
Når jeg logger inn og klikker meg frem til f.eks. dette forum, kommer jeg til siden https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php?action=unread;board=8.0
Som man kan se af adressen, blir alle forumssider tillagt "action=unread;"
Dette tillegget ser ut til å innstille siden slik at poster fra før 1. april ikke vises. Poster fra 1. april 2019 og senere er synlige.
Man kan "omgå" problemet med hver gang å slette denne delen av sideadressen, men det blir riktig bøvlete i lengden.

Er det bare jeg som har dette problemet? Vil noe bli gjort med det?

mvh Egil Fredheim
Forsker i: Kruel/Kroll/Krøll (Aabenraa, Haderslev, Nykøbing S og Lemgo i Westfalen), Jøsevoll og Fredheim (Norge).
egilfredheim@gmail.com

Hans Chr. Baagøe

Har du prøvet at slette cachen i din internetbrowser?

Vejledningen til hvordan det gøres, afhænger af, hvilken browser, du benytter. Oftest er det under noget som Funktioner-> Indstillinger -> sikkerhed.

Hvis der kommer noget med flere valgmuligheder, bør du kun vælge det, der allerede bliver foreslået at programmet.

Når du har slettet cachen, bør du genstarte browseren, så du er sikker på, at der bliver ryddet op, inden du igen logger på slaegtogdata.dk

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe