Arrangementskalender

Startet af Inger Buchard, 31 Maj 2011 - 13:02

Forrige emne - Næste emne

Inger Buchard

Hvorfor der det lige, at vi allerede nu skal adviseres om, at Sokkelund har juleafslutning i november 2011?

DIS Sokkelund Herred - Juleafslutning Af Ena Eiberg — Sidst opdateret 28/05 2011 23:34
Medlemmerne ønsker hinanden god jul
Juleafslutningen er for medlemmer af DIS Sokkelund Herred.
Særskilt indbydelse udsendes senere.
Starttidspunkt:
29/11 2011 19:00


Kunne der ikke skabes en kalenderløsning, så kun de aktuelle arrangementer dukker op i højre spalte? Jeg tænker på GenWikis kalender - se nov. 2011
http://wiki-de.genealogy.net/Genealogischer_Kalender/2011/November
- som model; om noget lignende kan integreres i Dis-Siderne, skal jeg ikke gøre mig klog på, men det er da aparte at skulle mindes om jul før Skt. Hans.

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Arne Feldborg

#1
Som der står i overskriften, så er det de "Seneste opdateringer" der står i den spalte.

Altså de arrangementer der senest er annonceret - uanset hvornår de aktuelt skal afholdes. Lokalforeninger lægger ofte hele årets arrangementer ud på een gang.

Hvis du feks. går ind under "Aktuelt" vil du se de arrangementer der afholdes i nær fremtid. Og hvis du fortsætter med i menuen "Arrangementer" kan du få en oversigt over de enkelte regioner og lokalforeninger.

Når det så er sagt, så skal jeg da gerne medgive, at der stadigvæk er ting omkring annoncering der kan forbedres (feks. kortvisningen når der er flere arrangementer på samme lokalitet) , og som der fortsat bliver arbejdet på.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Inger Buchard

Jamen, så ville jeg nok synes, at det, der hedder 'Aktuelt' på en underside, befandt sig på den plads, der idag hedder 'seneste opdateringer'

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Grethe Elten Mortensen

Hej

Personlig syntes jeg det er dejligt at få de aktuelle datoer tidligst muligt, så der ikke kommer andet i kalenderen.

Venlig hilsen
Grethe Elten Mortensen