Hvor finder jeg Ida Franzine Thorvaldine Schous fødsel og dåb i kirkebogen?

Startet af Keld Sørensen, 07 Feb 2019 - 17:18

Forrige emne - Næste emne

Keld Sørensen

Ifølge Politiets mandtaller fra 1. maj 1903 bor forældrene på hver sin adresse, da Ida Franzine bliver født:
Louis Johan Harald Schou på adressen Baggesensgade 13 og hans tilkomne Agnes Christine Jensen på adressen Dagmarsgade 25.
Fra samme mandtaller bor forældrene 1. november 1903 på adressen Bjelkes Allé 15. De er nok blevet viet!
Det skulle være i denne periode, fra 1. maj til 1. november, at Ida fødes og døbes nemlig 23. september 1903.
Jeg har gennemgået alle kirkebøger der relaterer til de omtalte adresser og perioder. Uden resultat.
Har også set i Fødselsstiftelsens protokoller fra samme periode. Også her uden resultat.
Omkring hendes konfirmationstidspunkt i efteråret 1917/foråret 1918 bor familien - også Ida Franzine - på adressen Sankt Gjertruds Stræde. Den tilhørende kirkebog (Trinitatis) fortæller ikke om hendes konfirmation. (Her er som regel også nævnt, i hvilken kirke fødsel og dåb er foregået).
Måske har jeg overset noget. Derfor hjælp udbedes.
Mvh.
Keld Sørensen.
 

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Keld Sørensen

Hej,
Mange tak for hjælp med at finde Ida Franzines fødsel og dåb i kirkebogen for Skt. Stefans Sogn.
Mvh.
Keld.