Anders Pedersen & Johanne Jørgensen Assens ,fyn

Startet af Gurli Vibeke, 01 Feb 2019 - 19:30

Forrige emne - Næste emne

Gurli Vibeke

Jeg ved at Anders Pedersen skal være født 28/5 1866 i Sønderby er i folketællingen 1890 sammen med sin kone Johanne Jørgensen ,
Jeg leder efter Johanne Jørgensen er født 22/4 1867 i Dreslette Sogn ,kan ikke finde hende der ej heller i folketællingen 1880  ?? hvor kan hun være ??
EJ heller kan jeg ikke finde dem gift de får 3 børn  fra 1890- 1898 alle døbt i vor Frue kirke Assens
Med venlig hilsen Gurli Vibeke

thorkild kanstrup jensen

Med Venlig Hilsen
Thorkild Kanstrup Jensen 9500

Intet er umuligt, Det umulige tager bare længere tid.


Inger Toudal


Forældre og søskende:

Odense, Baag, Dreslette, Skaarup By, Et Hus, 19, FT-1880, B2552
Navn:     Alder:     Status:     Stilling i familien:     Erhverv:     Fødested:
Peder Jørgensen     36     Gift      Husfader. Daglejer i Agerbruget. Nyder Fattigunderstøttelse            Skaarup, Dreslette Sogn, Odense Amt 
Kirsten Hansen     38     Gift      Hans Hustru. Nyder Fattigunderstøttelse            Dreslette Sogn, Odense Amt
 
Karen Jørgensen     13     Ugift      Deres Barn. Nyder Fattigunderstøttelse            Dreslette Sogn, Odense Amt 
Else Kirstine Jørgensen     11     Ugift      Deres Barn. Nyder Fattigunderstøttelse            Dreslette Sogn, Odense Amt 
Niels Jørgen Jørgensen     7     Ugift      Deres Barn. Nyder Fattigunderstøttelse            Dreslette Sogn, Odense Amt 
Jens Frederik Wilhelm Jørgensen     5     Ugift      Deres Barn. Nyder Fattigunderstøttelse            Dreslette Sogn, Odense Amt 
Natalia Tyra Jørgensen     4     Ugift      Deres Barn. Nyder Fattigunderstøttelse            Dreslette Sogn, Odense Amt 
Jakobine Rasmine Jørgensen     2     Ugift      Deres Barn. Nyder Fattigunderstøttelse            Dreslette Sogn, Odense Amt

Venlig hilsen
Inger Toudal
Venlig hilsen
Inger Toudal