Viborg, døde i Egtved, Vejle

Startet af Henning Rosthøj, 25 Maj 2011 - 20:25

Forrige emne - Næste emne

Henning Rosthøj

Er der en der har mulighed for at hjælpe.

Døde i Egtved sogn Vejle amt

Andreas Johansen Hugger død 3 Jan. 1978

Astrid Petersen død 6 Febuar 1986, hvor er hun født ?

MvH

Henning
MvH
Henning Rosthøj

Hanne Bjørn

Hej Henning
Ikke for at være lyseslukker, men disse bøger får vi slet ikke lov at se i Viborg mere på grund af CPR.
Vi må kun se døde til 1970.
Har dette ægtepar ikke nogen børn, så deres vielse kan findes og her få hendes fødselsdata.
Boede de i Egtved, så de er nævnt i Egtvedbøgerne?
hilsen
Hanne

Ib Hansen

Hej Henning,

Jeg vil anbefale at du bruger samme fremgangsmåde som da der var råd angående Andreas Hugger i en anden tråd.

Mange hilsner
Ib

Henning Rosthøj

Hej Hanne

Det er da rigtigt, jeg tænkte kun på 10 års regelen, så selvfølgelig er det ikke muligt.

Jeg har fundet et barn, men kan ikke finde det angivet sogn, se i aneefterlysning:

Nustrup, Haderslev, hvor er de mon viet ?

De levede i Egtved fra ca 1950, Hvad er Egtvedbøgerne ?

MvH

Henning
MvH
Henning Rosthøj

Hanne Bjørn

Bøgerne er skrevet af den blinde lærer Quist i Egtved. Jeg har faktisk siddet og skimmet ejerne igennem  og synes ikke lige jeg fandt nogen Hugger. men det er jo også kun hvis de har ejet stedet, hvor de boede. jeg har kun kopier af de sider, hvorde enkelte huse og gårde står.
Hvor er Hugger fra?
hilsen
Hanne Bjørn

Hanne Bjørn

#5
Hej Henning
Astrid er født i Thorning, Viborg amt. Og de kan sagtens være gift der, for den kirkebog er ikke på AO. Den der er dækker kun Grathe kirkedistrikt. Så måske kan du få en til at kigge viede i Thorning 1929.
Det er denne kirkebog Thorning -   C260C-003  1907-1934 VD.
De kan selvfølgelig også være viet ved sognefogeden.
hilsen
Hanne

Henning Rosthøj

Hej Hanne

Tak ska`du have, så kører det bare igen

Andreas Hugger er fra Nustrup, Haderslev

Jeg mener at kunne huske de boede lige før Egtved på landevejen fra Kolding, meget idyllisk ved en stor sø, men det betyder ikke at de boede i Egtved det kan være et andet sogn.

Igen mange tak.

Henning

MvH
Henning Rosthøj