Erna Emilie Joseppsen, født 11.11.1903 død ? Torpen v/Humlebæk, Findes mon polit

Startet af Lise Østerberg Bahr, 15 Dec 2018 - 10:46

Forrige emne - Næste emne

Lise Østerberg Bahr

Hej .

Vedr:  Findes der mon en rapport fra Mødrehjælpen dengang eller en POLITIRAPPORT og eller Faderskabssag - (skal der stå i Overskriften) men jeg kan ikke få lov at skrive ordet færdigt under redigering (undskyld)

Mon der findes en rapport  fra Mødrehjælpen eller en Politirapport (Faderskabssag) da min mormor fik et uægte barn (min mor) på en fødeklinik i Gentofte født 29. september 1930. Hun var flyttet til byen nogle år før og boede på 10.månedersdagen Amager Fælledvej 27, 3. th. - København S. Sundby har jeg tidligere fået hjælp til at finde ud af. Men fandt aldrig selv da jeg var i Rigsarkivet, nogle dok. der kunne for tælle det mindste Jeg har også haft kontakt til Lynge Kirke, Lillerød, hvor barnet senere blev konfirmeret.

Men der var vel ingen der kunne undslå sig at udtale sig til en Politirapport heller, selv om man fødte hemmeligt ? Og eller hvornår kan disse opl frigives, hvis de ikke er det nu ?
Jeg takker på forhånd for hjælp .

Har svært ved at få lov til at rette i  overskriten (til) straks ?

Med venlig hilsen
Lise Ø Bahr

Lise Østerberg Bahr

#1
Tak til


Stina for dine 2 beskeder til mig under personlige beskeder:  det belyser da at hun har været gift 2 gange. Jeg husker da også både efternavnet Harry nævnt og Rasmussen. Det var sidstnævnte der var ansat på Mejeriet Enigheden i.ø.

Min far og familien -kaldte hende jo også fru Harry - husker jeg godt.


Tak for hjælpen Stina igen.

MVh
Lise Østerberg Bahr