Vielse i Københavns Magistrat

Startet af Kevin Hansen, 24 Maj 2011 - 09:23

Forrige emne - Næste emne

Kevin Hansen

Hej
Jeg forsøger at finde oplysninger om min oldemor, Emma Vilhelmine Kayser Hansen, men er ramlet ind i lidt forhindringer... Jeg ved at hun er født 20/5 - 1911, og at hun den 4/6 - 1938 bliver gift med min oldefar Lorens Valdemar Westergaard i Københavns Magistrat.

Jeg har forsøgt at kigge samtlige sogne i København igennem efter hendes fødsel, men jeg kan ikke finde hende... Så mit eneste håb for vide mere om denne gren af slægten er hvis jeg kan finde hendes vielse måske...
Jeg ville derfor høre om der er nogle der har en god idé til hvordan jeg kommer videre?
Jeg har ikke lige nemt ved at tage fri fra arbejde for at tage ind på Københavns Rådhus i åbningstiden... Hvis nu, kun hvis nu - at der var en venlig indfødt fra Hovedstaden som havde ærinde på rådhuset og evt. havde tid, lyst og lejlighed til at kigge denne op,  ville jeg være morderlig taknemmelig...
Jeg regner ikke med noget, men synes lige jeg ville give det et forsøg herinde...
Tak...  :)

bente lindhardt

Jeg gør et forsøg i dag. Du skal blot være opmærksom på, at hvis din oldemor er født i København, vil der kun stå "København" og ikke noget sogn.

Hilsen
Bente Lindhardt

bente lindhardt

Emma Vilhelmine Kayser Hansen
født 20/5-1911 i Bregninge sogn, Holbæk amt

Hilsen
Bente Lindhardt

Kevin Hansen

Helt fantastisk...
Tusind tusind tak Bente...  :)