Uhrenfeldt i Neverdal

Startet af Susanne Hermann Uhrenfeldt, 21 Maj 2011 - 17:02

Forrige emne - Næste emne

Susanne Hermann Uhrenfeldt

Jeg ved ikke, om du kan hjælpe mig, men jeg har fundet nogle personer med efternavnet Uhrenfeldt i Neverdal i Meløy kommune. Den ene, som jeg tror må være far til de andre, hedder Jørgen Kristian Knudsen Uhrenfeldt. Er det muligt at finde ud af, om han stammer fra Danmark? Han skulle være født i 1962.
De øvrige hedder Gry Tove Solbakk Uhrenfeldt,født 14.4.1987 (måske), Jon Harald Solbakk Uhrenfeldt, født 16.12.1985 og Tor Petter Solbakk Uhrenfeldt, født 1990,
Venlig hilsen
Susanne Uhrenfeldt.

Tor-Petter Uhrenfeldt

Eneste jeg kan svare per nå er at min far er født og oppvokst her i Norge og at han halvt dansk og jeg og søsknene mine er kvart dansk, er dessverre alt jeg vet nå.

Tor-Petter Uhrenfeldt

Citat fra: Tor-Petter Uhrenfeldt Dato 23 Maj 2011 - 16:59
Eneste jeg kan svare per nå er at min far er født og oppvokst her i Norge og at han halvt dansk og jeg og søsknene mine er kvart dansk, er dessverre alt jeg vet nå.
og at min Farfar Max Uhrenfeldt, tror jeg han het, kom til norge, men flyttet tilbake til Danmark for en del år siden.

Susanne Hermann Uhrenfeldt

Kære Tor-Petter.
Kan det tænkes, at din farfar kom fra Aalborg? Jeg har en Mads Uhrenfeldt, som døde i Aalborg 5.3.1970, og det ser ud, somom han har været væk fra byen i nogle omgange.
Venlig hilsen
Susanne Uhrenfeldt