søger atter hjælp til tydning af faderskabs sag

Startet af Kurt Arne Empacher, 31 Aug 2018 - 09:03

Forrige emne - Næste emne

Kurt Arne Empacher

Hej Forum
Er der en der kan hjælpe mig med tydning af en faderskabs sag ,skriften synes jeg er slem og selv om at jeg kan læse dele af sagen giver det ingen så hvis en vil bære sig over med en nybegynder så vil jeg sætte stor pris på dette .Det en en lidt stor mundfuld den starter på side 889-890-891 små sektioner .Jeg vedhæfter sagen
På forhånd tak
Mvh
Kurt A Empacher
https://www.sa.dk/ao-soegesider/billedviser?epid=14812470#40934,6260693
Hilsen
Kurt A Empacher

Kurt Arne Empacher

Hej Forum
Var denne tydning for lang eller svær?da den ikke er blevet tydet?
Mvh
Kurt A
Hilsen
Kurt A Empacher

Jørgen Thue Pedersen

Hej Kurt,

det er ikke godt at vide.

Prøv selv at skrive det du kan læse og sæt ... eller ?? ved det du ikke kan læse.

(Helt nybegynder er  du da ikke, kan jeg se på historikken). 
mvh
Jørgen

Kurt Arne Empacher

Hej Jørgen
Nej det er jeg da ikke ,kun med de forskellige skrifter har jeg det svært,jeg har søgt om kursus i det men de ligger langt fra hvor jeg bor og tidspunkterne passer heller ikke
Nå men jeg vil forsøge med det du skriver og så må jeg se hvad menigen i teksten er ,men det var ikke mange penge Faren skulle af med .Jeg havde i en anden tråd den samme pige/kvinde der som 16 årig fik et barn og Faderen skulle kun betale 5 kroner???
Mvh
Kurt A
Hilsen
Kurt A Empacher

Kurt Arne Empacher

Hej Forum
Denne tråd var der ikke nogen der ville tyde Ok
Hilsen
Kurt A Empacher

Kurt Arne Empacher

Hej Forum
Der er åbenbart ingen der har tid og lyst til at hjælpe mig med at få en sammenhæng af denne faderskabs sag?
Mvh
Kurt A
Hilsen
Kurt A Empacher

Kurt Arne Empacher

Hej Forum
Løfter denne tråd i håb omat der en der kan hjælpe mig med tydning af denne sag så jeg kan forstå sammenhængen
Mvh
Kurt A
Hilsen
Kurt A Empacher

Kurt Arne Empacher

Hej Forum
Jeg giver op da det ikke ser ud til at der er en der vil tyde denne sag for mig
Mvh
Kurt A Empacher
Hilsen
Kurt A Empacher

Kurt Arne Empacher

Denne tråd er kommet lidt langt tilbage ,er der en der kan hjælpe eller er der for meget?
På forhånd tak
Mvh
Kurt A Empacher
Ps Der er da nogle ord jeg forstår men bare ikke hvad de dækker over eller betydningen???
Hilsen
Kurt A Empacher