Hjælp til opslag i Sønderup Kirkebog, Sorø Amt. Inger Kirstine Jensen

Startet af Eva Kristiansen, 19 Maj 2011 - 11:32

Forrige emne - Næste emne

Eva Kristiansen

Jeg leder efter Inger Kristine Jensen født 28. juli 1928 i Sønderup ved Slagelse. (lever ikke mere).  Sønderup, Sorø Amt, Slagelse Herred. jeg har søgt i den tilgængelige kirkebog på Arkivalier online. Desværre slutter den maj 1928. Jeg er nybegynder, så måske er der en mulighed jeg har overset. kan heller ikke finde hende i folketællingen fra 1930.

Mogens Pagh

Hej Eva.

Jeg har i dag på LAK forsøgt at finde KB for Sønderup efter maj 1928, men desværre forgæves.

Enten er den endnu ikke afleveret, eller også er den til gennemsyn for CPR.-nr. eller sendt til indscanning.

Du må nok have tålmodighed lidt endnu.
Venlig hilsen
Mogens Pagh
Jyderup

Eva Kristiansen

Hej Mogens.

Hvor var det pænt af dig at hjælpe. Jeg har nu fået at vide, at det var en forkert oplysning jeg havde fået. Inger Kirstine Jensen født 26.7.1928 har ganske rigtigt boet i Sønderup. men hun er født i Øster Egesborg Sogn, Bårse Herred, Præstø Amt. Så nu har jeg fundet ud af hevem hendes forældre var. (Aage Dalhof Jensen født 5.10.1901 i Mygdal Sogn og Elvira Jensen (født Rasmussen) født 9.8.1905 i Everdrup Sogn. de blev ægteviet i Everdrup Kirke 1. marts 1925.

Men tusind tak for din indsats. Jeg er ret ny i dette meget spændende detektivarbejde.

Mvh. Eva kristiansen.

Nu skal jeg bare se om jeg kan opklare hvor hun er vokset op, da hendes mor døde da Inger var en lille pige.
jeg har fundet familien i FT 1930 nu. De boede da i Øster Egesborg Sogn. (Inger havde da 3 søskende) Moderen levede fortsat der.