Kirkebøger i Haderslev?

Startet af Gitte Jonassen, 18 Maj 2011 - 22:07

Forrige emne - Næste emne

Gitte Jonassen


Jeg skal finde en fødsel i Haderslev, men kan ikke finde ud af, hvilken kirkebog.  ???
Barnet er født i Haderslev Domsogn, og er døbt i  Haderslev Hospitalskirke, men jeg kan kun finde Haderslev Vor Frue  og Gammel Haderslev.

Kan nogen der er stedkendt, der ved hvilken kirkebog, jeg skal søge i?

Venlig hilsen
Gitte Jonassen
Medlem af DIS-Danmark.
Medlem af DIS Slagelse-Sorø

Besøg min hjemmeside www.gittejonassen.dk  Her finder du lidt om Familierne Barnucka, Bendix, Bruhns, Crone, Fritz, Dyrlund og Pind.

Peter Kristiansen

Haderslev Vor Frue = Haderslev Domkirke - det kan måske løse noget af problemet....
M.v.h. Peter Kristiansen

Gitte Jonassen

Det er desværre, hvad jeg frygtede, jeg skal bruge en fødsel i 1943  :'(, der er stadig ikke KB med fødte efter 1920.

Det er egentlig mærkeligt med de sidste KB lagt ud, der burde være 2 kirkebøger med fødte, som er udskrevet før 1950, som burde være med ???

Venlig hilsen
Gitte Jonassen
Medlem af DIS-Danmark.
Medlem af DIS Slagelse-Sorø

Besøg min hjemmeside www.gittejonassen.dk  Her finder du lidt om Familierne Barnucka, Bendix, Bruhns, Crone, Fritz, Dyrlund og Pind.

John Nielsen

Hej Gitte

Det er korrekt at der mangler fødte fra 1920-1943 i 2 kirkebøger.

Mønsteret er det samme som i andre sogne, hvor fødte kommer senere på end andre.
Det må være fordi det er dem der indeholder CPR numre som skal sløres.

Hilsen John Nielsen

Gitte Jonassen

Hej John

Det var dejligt at få bekræftet at de fødte mangler, så må jeg styrer min tålmodighed lidt endnu.

Venlig hilsen
Gitte Jonassen
Medlem af DIS-Danmark.
Medlem af DIS Slagelse-Sorø

Besøg min hjemmeside www.gittejonassen.dk  Her finder du lidt om Familierne Barnucka, Bendix, Bruhns, Crone, Fritz, Dyrlund og Pind.