Begravelsesprotokolen Köbenhavn

Startet af Niels Sten Andersen, 16 Maj 2011 - 15:45

Forrige emne - Næste emne

Niels Sten Andersen

Hej.
Kan forstå, at der eksisterer et Begravelsesprotokol Köbenhavn.
Vil derfor spörge, om man vil efterspore min mon oldefar Hans Peter Christoffersen. Födt 25/2-1857.
Död i 1920 (i henhold til familiens "arkiv"). Men hvilket dato var det og hvilken adresse havde han ved dödens indträdelse? Hidtil har jeg opsporet fölgende adresser: Baggesensgade, Fiskergade(Nu har den nyt navn) og Skyttegade. Alle adresser var på Nörrebro. Födestedet var Öm, Syv sogn, Roskilde amt.

Vänligst
Niels Sten Andersen



Eva Morfiadakis

PS Hans Peter C. borde ha funnits på www.fogsgaard.org om han dog i Kbh före 1923. Ok några saknas. Han dog kanske på Frederiksberg.

Eva M
Eva M

Anne Mortensen

FT 1906

København
Brønshøjsgade 4
opslag 22
Anine - G - Taget ophold i  1895 (kolonne 10)
og 3 børn.
Hans Peter ikke nævnt.

Ane Christine f. i Gønholt

Frederiksborg
Grønholt 1892-1929
opslag 102
født i  juni 1894
døbt i marts 1895
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Anne Mortensen

Den ene datter Ane Christine:

http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=1347017&limitstart=10
-------------------

Her nævnes 09, 3/9. adressen Fredericiagade 51 i Hj.
-------------------

FT 1911
København
Fredericiagade 51
opslag 53
Anine med 2 børn og gift med
Peter Johansen
Det kan ikke være Christoffersen - anden fødselsdato.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770


Anne Mortensen

Du skriver:

Hidtil har jeg opsporet fölgende adresser: Baggesensgade, Fiskergade(Nu har den nyt navn) og Skyttegade. Alle adresser var på Nörrebro.

Er der nogle datoer på disse adresser ?
Hvor har du adresserne fra ?
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Eva Morfiadakis


Fiskergade är i FT 1885. I FT 1890 bor familjen tillsammans på Baggsensgade 26-28, tyvärr tappade jag opslaget. Där bor de fram till 1893.
Eva M
Eva M

Eva Morfiadakis

I FT 1901 bor de på Prinsessegade 65, opslag 145. Hans Peter bor med familjen. Han är arbejdsløs.

Eva M
Eva M

Niels Sten Andersen

Hej
Tak til alle som kunne hjälpe mig med Hans Peter Christoffersen (Oldefar) udrtykker jeg min dybeste taknemmelighed. Det var meget ny viden.
Til Anna Mortensen kan jeg oplyse fölgende: (Bopäle)
1884 dåbsantegnelse for äldste barnet: Skyttegade 13.
FT(www.ddd.dda.dk)-1885 Fiskergade 6
FT-1890 Baggesensgade 26-28
FT-1901 Prinsessegade 4
FT-Brönshöjgade 4. Her var HP ikke nävnt, men hustruen Anine C. stadig nävnt som gift (G).
I nogle af antegnelser, som I har skrevet, fremgår en "anden" Anine Christoffersen fra Grönholt, men med de forkerte födselscifre. Min oldemor födtes i 18 Okt 1860 og ikke i senere.
Venligst Niels Sten Andersen