Hjælp til opslag - Hellevad sogn i Aabenraa amt 1925

Startet af Christian Konstmann Autzen, 11 Maj 2011 - 15:39

Forrige emne - Næste emne

Christian Konstmann Autzen

Jeg søger hjælp til opslag i efter person fra Klovtoft i Hellevad sogn i Aabenraa amt:

Appel Christensen, født 14. maj 1925

Forældres navn og adresse.

På forhånd tak

Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Ejgil Hedegård Pedersen

Hej Christian.

Det kan jeg ikke hjælpe dig med ,da kirkebogen slutter ved 1905.

Cenlig hilsen   Ejgil Hedegård Pedersen.

Inger Buchard

Det må man kunne finde i personregistrene, der står i det åbne magasin på læsesalen. Jeg skal ikke til Aabenraa foreløbig, men det er der måske andre, der skal?

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Christian Konstmann Autzen

Hej Inger

Ja - det er jo også netop derfor, at jeg har stillet spørgsmålet; om der var nogen som alligevel lige skulle en tur til landsarkivet i Aabenraa.

Jeg skal godt nok selv derned i slutningen af juni - men så er det lige som om det er lidt for sent til dét, jeg skal bruge det til.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Hanne Bjørn

#4
Hej Christian
Prøv at kigge på FT 1930 Hellevad sogn opslag 63, mon ikke det en den Appel selvom han står til at være født 1926. Læg mærke til at ældste barn er født i Holsted 1909 opslag 16. Forældrene er viet 1908 i Holsted
hilsen
Hanne Bjørn

Christian Konstmann Autzen

#5
Hej Hanne

Nu fandt jeg den folketælling, som du hentyder til - og tusind tak for det. Det er ham, og som født i 1926.

Ifølge dødsannoncen på afdoede.dk, så er han faktisk født i 1926 - fundet ved at google ham.

Min efterspørgsel kan herefter anses som værende besvaret; jeg har nu mulighed for at komme tilbage i familien via oplysningerne i den pågældende folketælling.

Tusind tak for din interesse for at hjælpe mig i min søgning.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.