Seriøse indlæg om DNA

Startet af Aase Madsen, 15 Mar 2018 - 10:35

Forrige emne - Næste emne

Aase Madsen


Seriøse indlæg om DNA, ønskes sikkert af mange andre end mig.

Den form for spøg og skæmt, der har været i nogle indlæg, burde denne forenings medlemmer afholde sig fra.

Vi er en del, der ser frem til at finde et spor til en i slægten, hvor enten faderen eller forældrene er ukendte, via DNA spor.

Så tag dog disse ting seriøst.
Tak
Venlig hilsen.
Aase Madsen

Christian Konstmann Autzen

Hej Aase

Rigtigt set - og jeg har gentagne gange forsøgt at få bestyrelsen for DIS-Danmark til at oprette en overtråd til "DNA i slægtsforskning", så alle indlæg blev samlet et sted.

Men det har man så ikke ønsket; - årsagen til denne holdning har man reelt ikke givet, men det kunne jo ligge i, at det er mig der har foreslået det  ;D

I stedet for at sætte internetforeningen DIS-Danmark på forkant inden for slægtsforskningen, så lægger man nu op til at dreje internetforeningen DIS-Danmark tilbage i det gammelkendte udgående (fysiske) foreningsliv - i stedet for fremad i den fagre "nye" internetverden, hvor alt fremover vil foregå. Men sådan kan en bestyrelse jo styre en forening med hård og fast hånd - og vel så reelt her ud fra egne fordele.

Anders M. Pedersen har udført et stort arbejde med DNA - og forhåbentligt bliver han ved med det.

Vi er givet mange, som efterhånden er kommet tilbage til ældste ane i en række grene - og faktisk "kun" mangler et DNA-spor for at komme videre ad den rette linie. En anerække kan jo nemt opstilles, og det ses mange gange på internettet; men er det så reelt rette aner, eller blot nogle som synes at passe ind i billedet !

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Aase Madsen


Vi må håbe tingene ændrer sig.

Venlig hilsen.
Aase Madsen