Kære Erik!
Som det er lige nu, kan du som registreret bruger skrive i de første 5 grupper og derudover læse yderligere 4 grupper.
Ingen beslutning varer vel evigt, men det er sådan, at hjemmesiden er opbygget lige nu.
Argumenterne har været mange for og imod, og jeg ved, at bestyrelsen og hjemmesideudvalget har set de mange indlæg i debatten, der er fremført i den seneste tid.
Vi er en forening, der har det formål at skaffe medlemmer, og en øget kontingentindtægt er til gavn for medlemmerne (og andre, der besøger vores hjemmeside). Det giver bl.a. grobund for mange spændende projekter, som f.eks. at få endnu flere kilder ud på Internet.
Jeg har en formodning om, at en delvis lukning af nogle forumgrupper er stærkt medvirkende til de mange indmeldelser (og genindmeldelser) vi får i øjeblikket. Og det er jo godt for foreningen. Det er så til gengæld en skam, hvis gode og dygtige mennesker ikke længere kan svare i forum, hvis de ikke ønsker at være medlem.
Det er et dilemma. Men jeg ved, at dit indlæg - og de mange andre - vil blive inddraget i bestyrelsens og webudvalgets fremadrettede arbejde.