CPR-projekt 3

Startet af Henning Rosthøj, 20 Apr 2011 - 15:06

Forrige emne - Næste emne

Henning Rosthøj

Så kom der ny nøgle til gennemsyn,
denne gang er vi nået til området lige før det Sønderjyske

Henning
MvH
Henning Rosthøj

Jette Olsen

Sender en nøgle retur i dag, det var sogne fra Fyn.
Venlig hilsen
Jette Olsen

Henning Rosthøj

Hej Jette
Det lyder spændende, endelig" mit område"
Når det er skrevet, undre det mig at der går 3 til 4 måneder i mellem at jeg modtager kirkebøger til
gennemsyn, det gjorde ikke noget  at de skabte lidt "turbo" på udsendelserne.

mvh
Henning
MvH
Henning Rosthøj

Ulf J. Krarup

God morgen Henning!

Jeg vil blot supplere dine kommentarer med flg.
I starten, primo 2010, gik der blot 2 mdr. mellem ankomsten af de enkelte USB-nøglerne. Nu kan der gå 4 - 6 mdr.

Med venlig hilsen
Ulf (5250 Odense SV)

Inger Buchard

Mon ikke centeret har haft travlt med at gøre klar til den nye AO i foråret? På LAA i beg. af juli redegjorde Jesper Thomassen for AO sådan, at der ikke kun er tale om en ny brugerflade, men også en ny databasestruktur, som - uigennemskueligt for mig - havde krævet mange mandetimer at implementere.
Når der nu udsendes pendrives med KB igen må det betyde, at tingene er på plads - jeg fik også een i sidste uge, så den ønskede turbo er nok på vej.

Inger

Redaktør på DIS-Wiki

Jette Olsen

Hej Henning

Der er også gået 3 mdr. siden jeg fik den sidste nøgle. Håber også at der snart kommer noget mere fart på så vi kan blive færdig med de sidste KB der mangler.

Jeg undre mig over at det er så rodet med udsendelser af nøgler, i min lille verden havde det været mere logisk at gøre et amt færdig, inden vi startede på det næste.
Venlig hilsen
Jette Olsen

Henning Rosthøj

Hej

Så ser det ud til at der sker noget igen, har modtaget en ny nøgle til gennemsyn,
en af de større kystbyer på fyn, herligt.

MvH

Henning
MvH
Henning Rosthøj

Ulf J. Krarup

God aften Henning og I andre på tråden!
Jeg fik i dag et advis om at en nøgle er på vej med div. sogne omkring Odense og Tommerup her på Fyn.
Med venlig hilsen
Ulf (5250 Odense SV)

Martin Henriksen

Efter 4 måneders venten har jeg også fået advis.
Det er i Svendborg amt.
Med venlig hilsen
Martin Henriksen
Albertslund

www.h58.dk
Gamle love og beskrivelser.