Opslag i Myheritage,

Startet af Arne E. Pedersen, 24 Jul 2017 - 19:49

Forrige emne - Næste emne

Arne E. Pedersen

Hej
Min far havde en halvbror:
Gerhard Valdemar Nielsen: født 26. februar 1903 på Den Kgl. Fødselsstiftelse. Og han skulle være død den 7. december 1997. Vor frelser kirke.

Når jeg søger på nettet, er der nogle andre, som har oplysninger om ham på Myheritage.

Jeg kunne godt tænke mig at se de oplysninger som findes på Myheritage, evt. vielse og om der står mere om ham.

Jeg har fødsel og konfirmation og to FT en i 1906 og en fra 1911 fra Ballerup sogn, han var i pleje hos sine bedsteforældre.
Jeg har også fundet ham på Politiets registerblade.

Venlig hilsen
Arne E. Pedersen
Frederiksværk

Kate Nielsen

Hej Arne

Der er tre slægtstræer på MyHeritage der har oplysninger om Gerhard Valdemar Nielsen, men det er kun oplysninger om mor og søskende:


Gerhard Valdemar Nielsen
MyHeritage Family Slægtstræer
cyndi - 2016-01-18 22-04-15 in cyndi Web Site administreret af Søren Olsen
Fødsel:   26. feb. 1903 - Den Kgl. Fødselsstiftelse, København
Mor:   Gerthine Boline Hansen (født Nielsen)
Søskende:   Ellen Margrethe Hansen, Edmund Ejgil Hansen, Robert Sigfred Hansen, Erna Rosalia Hansen, Søren Ejler Hansen, Hans Carlo Hansen, Martha Aurelia Hansen, Hjalmer Emil Hansen, Charles Viktor Hansen, Adolf Simon Hansen

Gerhard Valdemar Nielsen
MyHeritage Family Slægtstræer
Ekstrøm in Ekstrøm Web Site administreret af Morten Ekstrøm
Fødsel:   26. feb. 1903 - Den Kgl. Fødselsstiftelse, København
Forældre:   Ukendt, Gertine Boline Hansen (born Nielsen)
Søskende:   Ellen Margrethe Hansen, Edmund Eigil Hansen, Robert Sigfred Hansen, Erna Rosalia Hansen, Søren Ejler Hansen, Hans Carlo Hansen, Martha Aurelia Hansen, Hjalmar Emil Hansen, Charles Viktor Hansen, Simon Adolf Hansen

Gerhard Valdemar Nielsen
MyHeritage Family Slægtstræer
Hjuler & Nielsen Web Site administreret af Jane Nielsen
Fødsel:   26. feb. 1903 - Den Kgl. Fødselsstiftelse, København
Forældre:   Ukendt, Gerthine Boline Hansen (born Nielsen)
Søskende:   Ellen Margrethe Hansen, Edmund Ejgil Hansen, Robert Sigfred Hansen, Erna Rosalia Hansen, Hans Carlo Hansen, Søren Ejler Hansen, Martha Aurelia Hansen, Hjalmer Emil Tangsholt, Charles Viktor Hansen, Simon Adolf Hansen


FT-1916: Ballerup
FT-1921: Ledøje (tjenestekarl)
Ikke fundet i senere FT'er

Med venlig hilsen
Kate Nielsen

Arne E. Pedersen

Hej Kate
Mange tak.
På Hjuler Nielsen side, når man søger på Google, kan man se et billed af en  borgerlig vielse meget småt.
Kan man se hvad der står?
Venlig hilsen
Arne E. Pedersen
Frederiksværk

Dorthe støjer Jørgensen

Hej

Så vidt jeg kan se i slægtstræet Hjuler og Nielsen er Gerhard Valdemar Nielsen f 1903 ikke gift.

Venlig hilsen

Dorthe