Peter Jacques Honoré.

Startet af Elisabeth le Fèvre Honoré, 15 Apr 2011 - 18:07

Forrige emne - Næste emne

Elisabeth le Fèvre Honoré

Peter Jacques Honoré født i Fredericia (reformert) er den 20/10 1899 blevet gift med Nielsine Mikkelsen i Øster Snede Kirke.
De flytter til Brejning (Gaurslund sogn) og får 2 dødtre nemlig Petra Honoré og Anna Louise Honoré.
Petra gifter sig med Peter Ingvard Andersen og Anna Louise gifter sig med Svend Carstensen og begge ægtepar bosætter sig i Gaurslund sogn.

Er der nogen som kender disse to personer måske ovenikøbet er i slægt med dem????? Så vil jeg meget gerne høre fra dem. Min farfar er bror til Peter Jacques!

Med venlig hilsen

Elisabeth le Fèvre Honoré

Elisabeth le Fèvre Honoré

Citat fra: Elisabeth Lefevre Honoré Dato 15 Apr 2011 - 18:07
Peter Jacques Honoré født i Fredericia (reformert) er den 20/10 1899 blevet gift med Nielsine Mikkelsen i Øster Snede Kirke.
De flytter til Brejning (Gaurslund sogn) og får 2 dødtre nemlig Petra Honoré og Anna Louise Honoré.
Petra gifter sig med Peter Ingvard Andersen og Anna Louise gifter sig med Svend Carstensen og begge ægtepar bosætter sig i Gaurslund sogn.

Er der nogen som kender disse to personer måske ovenikøbet er i slægt med dem????? Så vil jeg meget gerne høre fra dem. Min farfar er bror til Peter Jacques!

Med venlig hilsen

P.S. Jeg kan tilføje, at Petra Honoré og Peter Ingvard Andersen har fået i al fald 5 levende børn nemlig: Karla, Villiam, Else, Bodil og Marie som alle er døbt Honoré Andersen. De er født i tiden 1922 - 1931933 i Gaurslund sogn.

Elisabeth le Fèvre Honoré

Kim Vedebech

Hej Elisabeth

Marie Honore var min mormor og jeg kender godt hendes søskende.
Mvh Kim Vedebech