Gruppeoverskrift

Startet af Lauge Jensen, 21 Okt 2010 - 11:40

Forrige emne - Næste emne

Lauge Jensen

Jeg har lagt mørke til, at en hel række indlæg i især grupperne Hjælp til opslag og Hjælp til tydning er fejlplaceret. En del er blevet flyttet af moderator, men ikke alle.

En grund til det store antal kunne være, at gruppenavnet er svært at se, når man har åbnet en gruppe. Navnet står ganske vist midt i en længere linje øverst oppe, men jeg ved ikke om alle brugere overhovedet har set det.

Det ville sikkert hjælpe, hvis gruppenavnet på en fremtrædende plads øverst blev vist med rimelig stor skrift (måske også i fed skrift), så man ikke kan være i tvivl om, hvilken gruppe man befinder sig i.

Hilsen

Lauge

Jane Mikkelsen

Jeg er helt enig i ovenstående. Man kan sagtens miste orienteringen om hvilket Forum man er i.
Venlig hilsen
Jane Mikkelsen
2660

Annelise Christensen

Hej.

Jeg har i privat mail til Morten luftet samme problem.

med venlig hilsen
annelise christensen

Hanne C. Christensen

Hej.

Jeg er af samme mening som jer andre.


Èn anden ting jeg har undret mig over er overflødig tekst i "brødkrummesporet". 

Tag f.eks. linien over dette emne:

"Forside > DIS forum / For alle (Gæster kan kun læse) / Om nyt forum (Moderator: Kathrine Tobiasen) / Gruppeoverskrift"

Hvorfor står moderators navn i linien? Det står jo på forum-oversigten - er det så nødvendigt at gentage?
Hvorfor står der "For alle ( Gæster kan kun læse )"?  Det giver vel sig selv, hvis man sætter sig bare en lille bitte smule ind i forum.

Jeg synes bare, at disse 2 oplysninger fylder - de gør det i hvertfald IKKE lettere at se HVOR man er i forum.

Hilsen
Hanne.
Forsker hovedsagligt i det østlige Sønderjylland med grene til Tyskland, samt primært Jylland og Fyn.
Er pt. optaget af 1. verdenskrig - se www.denstorekrig1914-1918.dk

Ove Blach

Hej.

Forside > DIS forum / For alle (Gæster kan kun læse) / Om nyt forum (Moderator: Kathrine Tobiasen) / Gruppeoverskrift

Det burde se sådan ud.
MVH Ove Blach 9240
ogb@mail.tele.dk http://www.o-blach.dk

Helge Bay

Hej

Helt enig med I andre. I et tidligere indlæg har jeg allerede påpeget det uheldige i den "skjulte" gruppeoverskrift.
Dengang foreslog jeg, at den skulle stå med fed skrift mellem de to brune bjælker øverst på siden.

Mvh.

Helge

Verner Bentsen

Hvis man lavede ændringen, som er foreslået i dette link:

http://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,1091.0.html

ville "Forumgruppe" være vist i det brune felt ved siden af "Andet".

Mvh Verner

Ulf J. Krarup

God aften på tråden

Kunne I forestille jer et sidelayout som vedhæftede?

[vedhæfting slettet af admin]
Med venlig hilsen
Ulf (5250 Odense SV)

Poul G. Michelsen

Det ser meget fornuftig ud!
Med venlig hilsen
Poul G. Michelsen

Helge Bay

Hej Ulf.

Netop!  Det er nøjagtig det, som jeg har efterlyst.

Mvh.

Helge

Mette Fløjborg

Jeg kan godt se problemet, og det ER med på min ønskeliste.
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk

Lauge Jensen

Hej Mette

Tak for det. Hvad skulle vi dog gøre uden dig.

Det vil jo også gøre det lettere for dig, hvis antallet af fejlplacerede indlæg bliver reduceret.

Hilsen

Lauge