Opslag Arkivalier Online

Startet af Trond Wurschmidt, 13 Apr 2011 - 16:49

Forrige emne - Næste emne

Trond Wurschmidt

Hei,

Jeg hadde håpet noen kunne hjelpe meg med å tyde 2 oppslag i Danske Kirkebøger. Selv om jeg er norsk finner jeg dette meget vanskelig.

(1)
Arkivalier Online: Horsens Vor Frelser 1703-1742, Oppslag 671 #13: 21 september ???????? ??? ??? ???? ??????? ????? ?????? ???? ???? og Trompeter ved Obriste Benfeldts Compagnie af Obriste Stephens Regiment ???????? Johan Rudolph Wurschmidt og Jomfrue Marie Margrethe Jacob Wulfs Datter ??? ??????? ??? ?? ?? ?????? ???????? ??? ???????????? og ??? ????????? ???? ????? ?????????????? af ????????????? ???? ????????  Compagnie og ??? ??????? Corporal  Johan Müllers ved Major Trappaas Compagnie ?????? ??? ??????  Obriste Beenfeldts  ??????????? ??????? ????? ???? ??? ??? ?????????????????? ??????? Federicia D: 18 Junÿ 1740.

(2)
Arkivalier Online: Horsens Vor Frelser 1703-1742, Oppslag 674 #18: 21 october Copulerte ??? Trompeter ved Obriste Benfelds Compagnie af Obriste Stephens Regiment ????lig Johan Rudolph Wurschmidt og ???? Marie Margrethe Wulf's Datter ??? pag 614 ????? ???????????? ????, ??????????.

På forhånd tusen takk, Trond Wurschmidt.

Inger Buchard

Vi tager lige teksten uden alle smiley'erne - dine spørgsmålstegn er koder i DisForum-sprog

Inger

(1)
Arkivalier Online: Horsens Vor Frelser 1703-1742, Oppslag 671 #13: 21 september og Trompeter ved Obriste Benfeldts Compagnie af Obriste Stephens Regiment  Johan Rudolph Wurschmidt og Jomfrue Marie Margrethe Jacob Wulfs Datter   og af Compagnie og  Corporal  Johan Müllers ved Major Trappaas Compagnie     Obriste Beenfeldts Federicia D: 18 Junÿ 1740.

(2)
Arkivalier Online: Horsens Vor Frelser 1703-1742, Oppslag 674 #18: 21 october Copulerte  Trompeter ved Obriste Benfelds Compagnie af Obriste Stephens Regiment ?lig Johan Rudolph Wurschmidt og ? Marie Margrethe Wulf's Datter  pag 614
Redaktør på DIS-Wiki