Jeg søger kontakt med et medlem af Geni.

Startet af Jørgen Chr., 06 Dec 2020 - 14:39

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Chr.

Hej derude.

Jeg ved ikke, om denne måde er den rette til at søge om den hjælp, jeg vil bede om.

Er der en, der er medlem af Geni, og som vil have ulejlighed med at kontakte mig, så vil jeg være dybt taknemmelig.  Jeg hedder Jørgen Christiansen, 88 år, bor i Farum, har telefon nummer 44988412 og e-mail adresse joec@get2net.dk  Jeg er medlem her hos Danske Slægtsforskere med nr. 6129.

De venligste hilsener.

Jørgen

Jørgen Chr.

Hej derude.

Jeg takker mange gange de 53, der har været inde og læse mit indlæg.  Det, der undrer mig, er, at det er forbavsende, at der ikke er blot én, der er medlem af Geni eller kender til Geni.

Grunden, til at jeg er så ivrig, er, at jeg på Google har set en person, der bruger Geni i forbindelse med vedkommendes Family Tree, og hvor det viser sig, at jeg slægtsforsker i den samme familie og derfor kan hjælpe vedkommende samtidig med, at jeg måske kan "lukrere" af vedkommendes notater.

Vedkommende er angivet som "Managed af:  Denise Margaret Morselli".  I et par af de indlæg, vedkommende har angivet på Google, står der "Senest opdateret:  5. august 2019".  Altså for kun godt et år siden.

Jeg har søgt mange steder efter Denise men ikke fundet vedkommende.  Derfor har jeg brugt denne utraditionelle måde at søge om hjælp på.  Det eneste, jeg har fundet, er, at det MÅSKE er en amerikaner, idet f.eks. vedkommendes far, Joseph Dante Morselli, er født i USA (Pennsylvania) og død derovre (i Los Angeles, California).

De venligste hilsener.

Jørgen

Britta Hansen

Kære Jørgen

Jeg mener, at du kan skrive til hende via Geni.
Opret en profil - det er gratis - find hendes navn og klik på 'Send Message'.
Venlig hilsen
Britta Hansen

britta.hansen12@gmail.com

Hans Chr. Baagøe

Hej

Jeg er heller ikke medlem af Geni, men ved hjælp af FamilySearch og et par andre sider, så har jeg fundet ud af at Denise er datter af Joseph Dante Morselli. Hun er født i 1957 og bor i Beverly Hills.

Jeg skal svar på lidt for mange personlige spørgsmål, hvis jeg skal have en chance for at finde hendes email-adresse. Enkelte sider viser og kun resultatet, hvis man er i USA.

Den nederste adresse på det vedhæftede billede skulle være hendes aktuelle postadresse. Husk at tilføje USA, hvis PostNord skal have en chance.

Den øverste adresse skulle indeholde hendes telefonnummer, men de er vist 9 timer bagud! Husk der skal en landekode for USA foran tallet i parentes.

Måske en anden kan hjælpe med en emailadresse.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe

Jørgen Chr.

Kære Britta og Hans.

Pigerne står i kø, for jeg er nemlig lige kommet hjem fra frisøren, så jeg (88 år) bliver rigtigt beundret, ha, ha.

Jeg skynder mig at takke jer begge tusinde gange for jeres store hjælp.  Hvis det nu ikke lykkes mig at få den af mig ønskede kontakt, så er det i hvert fald ikke jeres skyld men, det, er jeg da også overbevist om, vil lykkes.  Hurra for jer.

De allervenligste hilsener til jer begge og da jeg normalt ikke knuser mænd, så vil jeg nøjes med at sende Britta et stooooooort knus.

Jørgen.




Jørgen Chr.

Kære alle jer dejlige mennesker derude.

Jeg var/er så glad for Britta's og Hans' hjælp med henvisninger og oplysninger men, det må være alderen (min, selvfølgelig), der trykker, for jeg kan ikke finde ud af at komme ind i Geni.  Jeg må derfor håbe, at der viser sig yderligere en venlig sjæl, som er medlem af Geni og kan påtage sig at søge for mig stakkel.  Jeg vil jo nødig give op, ha, ha.

Jeg har, efter modtagelsen af oplysningerne fra Britta og Hans, skrevet med kuratoren her i Slægt & Data men, da han ikke er medlem af Geni, og det åbenbart er den eneste udvej at søge dér, så var hans venlighed og hjælpsomhed ikke nok, da resultatet blev negativt.

Jørgen


Britta Hansen

Kære Jørgen

Send mig en mail med oplysning om hvem, du efterspørger data på. Så skal jeg kopiere data fra hendes træ til dig.
Venlig hilsen
Britta Hansen

britta.hansen12@gmail.com

Jørgen Chr.

Kære Britta.

Tak for din venlighed og hjælpsomhed.  Hvor er jeg glad for dit tilbud.  Jeg har skrevet til dig privat på din e-mail adresse.

De allervenligste hilsener.

Jørgen.

Helle Jespersen

Hej Jørgen
Jeg vil blot fortælle dig, at jeg faktisk synes det er enormt flot, at du kan navigere på den måde på nettet, og også her i forum med den alder du har.
Det er virkelig flot. Blive endelig ved med det :)
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Jørgen Chr.

Kære Helle.

Tusind tak for dit søde/rare indlæg.  Sådan en hilsen "varmer" og glædede mig meget.

De venligste hilsener og rigtig god weekend til dig samt, selvom det måske er lidt tidligt, så ønsker jeg dig en God Jul og forhåbentlig et godt og begivenhedsrigt Nytår.

Jørgen