Svend Ejler Jørgensen Født i Harndrup Odense amt den21-12-1902

Startet af Leif Hansen, 24 Mar 2017 - 14:10

Forrige emne - Næste emne

Leif Hansen

Hej derude.
Er der nogen der ude der kan hjælpe mig videre.
jeg søger oplysning . Svend Ejler Jørgensen født i Harndrup Odense amt den 21-12 1902
søn af Laurits Emmanuel Jørgensen og Hustru Louise Margrethe f. Johansen. 2 ægteskab

søn af ægteskab nr 2 Johannes Otto Jørgensen født den 16 Juni 1904



Søn i første ægteskab.Christian Karl Rudolf Christiansen født 22 april 1895 i Østrup sogn Odense amt søn af Hans Christiansen og Louise Margrethe f. Johansen jeg har hans dåb, og kan ikke komme videre.
I Politiets registerblade kan jeg se at de skulle være i København.
På forhånd tak.
MVH. Leif


Heidi Ilsoee

#2
Registerblad:
http://www.politietsregisterblade.dk/component/sfup/?controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=1689943&isbrowsing=1&searchname=

Hvilke oplysninger er det du er på udkig efter. Deres liv efter 1921 eller forældrene ophav?

Heidi


Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com


Leif Hansen

Hej  Heidi, Gitte, Inger.
Tusind tak for jeres hjælp, alt passet, så nu er det bare at få det skrevet ind, men det ville være dejligt når man har set link, at kunne tage en kopi, det er bare ikke lykkes .
M V H . Leif





Claus Nissen

Hej Leif

Det kan du da sagtens

Hvis du f.eks er inde på Politiets Registerblade

Så stiller du musen over billedet og højreklikker på musen så får du muligheden gem billedet som
og så indtaster du navnet du vil gemme billedet som samt hvor på din PC det skal gemmes.

Er du inde på SA.dk i Kirkebøger m.v. er der en "Knap" i øverste linier hvor du kan gemme billedet
og igen højreklik på billedet og gem som ovenfor
NB: Hvis billedet hedder noget med ADSh til sidst gemmer du det bare som .jpg så virker det OK.

Den sidste mulighed er at benytte Windows klippeværktøj hvis du kun vil have en del af billedet gemt.

mvh

Claus

 

Leif Hansen

Hej Claus.
Mange tak for din  Hjælp, så er det bare at komme igang.
M:V:H: Leif.

Leif Hansen



Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Leif Hansen

Hej Gitte.
Mange tak for din indsat
Forsat en god dag. MVH. Leif