Yngre slægtsforsker (kvinde) søges af journalist - Løst

Startet af Jørgen Green, 20 Okt 2010 - 18:29

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Green

Jeg har fået en henvendelse fra freelance journalist som skriver til flere dameblade. Hun har fået den idé at foreslå en artikel om en  slægsforsker, som foruden at forske i sin egen slægt, også hjælper andre
med at forske i deres slægt evt. mod  betaling. Det skal være en kvinde, da der er tale  om kvindeblade og rette vedkommende skal være cirka 40-55 år og bo øst for Storebælt, oplyser journalisten.

Jeg kender ikke selv den pågældende journalist, så jeg vil kun formidle kontakten til hende med den eller de slægtsforskere, som kunne være interesseret.

Evt. interesserede bedes kontakt mig via mail på:
jorgen_green@mac.com

mvh

Jørgen Green



Med venlig hilsen
Jørgen Green

PS. Vær venlig IKKE at bruge funktionen DIS-funktionen »Private meddelelser«, hvis du vil sende et privat mail. Send det til min e-mailadresse: green@grifo.dk

Jørgen Green

Jeg har fået en henvendelse fra en slægtsforsker, som er interesseret, som jeg har videreformidlet til den pågældende journalist.
Med venlig hilsen
Jørgen Green

PS. Vær venlig IKKE at bruge funktionen DIS-funktionen »Private meddelelser«, hvis du vil sende et privat mail. Send det til min e-mailadresse: green@grifo.dk