Rapport i bogform på Myheritage

Startet af Berit Svare, 18 Feb 2016 - 19:35

Forrige emne - Næste emne

Berit Svare

Hej

Er der nogen der kan være behjælpelig med, hvordan jeg kan lave en "rapport i bogform" på Myheritage,  uden at der kommer en masse underlige tegn, der gør mine oplysninger uforståelige.
På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Berit Svare
Venlig hilsen

Berit Svare

Mogens Fabritius

Kommer det ikke af sig selv...  Jeg bestilte 3 udskrifter, af de slægter jeg har hos Myheritage... De kom som en fil, 3 til 5 timer senere på et link... Klar til udprintning, men være klar til en større omgang, mellem 153 og 185 sider (ark, A4), var det for mig... /mvh Mogens Fabritius...

Ole Dreier

Hej Berit
Det er noget siden du spurgte på denne, så jeg ved ikke om du har fået løst dit problem.
Men min løsning ville være at
1. downloade og installerer det gratis Myheritage slægtsprogram på din PC,
2. synkroniserer slægtsdata fra online til lokal PC/program eller
3. lave en kopi fra din myheritage online version, og installerer kopien på din lokale PC/myheritage slægtsprogram.
4. Her vil det være let og hurtigt at få lavet en "bog" - desværre kun på engelsk.

håber det gir mening
mv
Ole

Mikkel Eide Eriksen

Hej Berit

Kan du beskrive hvor de underlige tegn er placeret? Kan det måske være et ÆØÅ problem fra deres side?

Jeg har ikke brugt MyHeritages betalingsdel, men det ville være temmelig skamfuldt hvis en international slægtsforskningsudbyder ikke brygte unicode (metode til at registrere "alle anslag på alle sprog").
Interesse: alt Gilleleje plus Lindberg/Humble (SE/DK) Svane (Mors) Behringer (Alsace/DK/NO) Bortvig/Fleischer (Lolland)

Hjælper gerne med Sverige: https://forum.slaegt.dk/index.php/topic,153986